brings back memories!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Harfeletten

Caroline86 skriver:

puha, nej det kunne jeg aldrig finde på Tænk hvor meget du bliver udstillet!? og du kan jo risikere at blive fremstillet som "kællingen" på tv, selvom du er et virkeligt sødt menneske...er godt nok nogle af de deltagere der fortryder de var med..

Jamen dem der kender mig, ved jo hvordan jeg er, så det med at blive "udstillet" ville jeg se lidt igennem fingre med, tror jeg.
Men ja, de bliver udsat for meget derinde, og det er jo også det jeg synes er fedt. En kæmpe udfordring. - Og man kan jo forlade huset, når man har lyst.
Men sådan er vi jo så forskellige - Og heldigvis for det, det ville da være kedeligt hvis alle var ens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Harfeletten skriver:

Jamen dem der kender mig, ved jo hvordan jeg er, så det med at blive "udstillet" ville jeg se lidt igennem fingre med, tror jeg.
Men ja, de bliver udsat for meget derinde, og det er jo også det jeg synes er fedt. En kæmpe udfordring. - Og man kan jo forlade huset, når man har lyst.
Men sådan er vi jo så forskellige - Og heldigvis for det, det ville da være kedeligt hvis alle var ens.

mega kedeligt!
Har bare aldrig været til deltagelse i diverse reality programmer..men nyder jo at se dem, så det er dejligt andre gider stille op hæhæ

Anmeld

28. august 2009

trunte89

'Boten anna' sender mig tilbage til langelandsfestivalen 2006 hver gang jeg høre den. Den blev spillet ALLE steder på ungcamp og HELE tiden.

Det sammen med Bryan Rice ' No promises'. også langeland 06. Han spillede i teltet og ALLE sang med! Det var så fed en steming.

Anmeld

28. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
trunte89 skriver:

'Boten anna' sender mig tilbage til langelandsfestivalen 2006 hver gang jeg høre den. Den blev spillet ALLE steder på ungcamp og HELE tiden.

Det sammen med Bryan Rice ' No promises'. også langeland 06. Han spillede i teltet og ALLE sang med! Det var så fed en steming.

ja, boten anna er der også minder i for mig... det var sidste gang jeg rejste med ungrejs (de kaldte mig reserveguide,men jeg drak mig bare stiv og skabte stemning )...Bulgarien, 2006 og de spillede den KONSTANT dernede

Anmeld

28. august 2009

Harfeletten

Caroline86 skriver:

ja, boten anna er der også minder i for mig... det var sidste gang jeg rejste med ungrejs (de kaldte mig reserveguide,men jeg drak mig bare stiv og skabte stemning )...Bulgarien, 2006 og de spillede den KONSTANT dernede

Årh, når i snakker om ungrejs kommer jeg til at tænke på den her :
'Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours'
Også kendt som 'I'll fly with you' !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.