Anonym skriver:
Jeg har været sammen med min kæreste i 10 år og vi har et barn sammen
Men han har aldrig hjulpet til derhjemme og har altid forventet en del af mig og det har været hårdt
men så er vi gået fra hinanden .. Men nu vil han gør alt for at vi finder sammen igen og jeg er i tvivl ...
han er mega ked af det og siger at det er først nu han har fundet ud af hvad han har mistet
jwg er bar bange for st det vil gentage sig hvis jeg tager ham tilbage
Det kommer meget an på hvad: "... Og har forventet en del af mig og det har været hårdt betyder" betyder. Den sætning kan dække over alt fra at du var den primære person i husholdningen til noget der tangerer psykisk vold.
Hvis det "bare" handler om han ikke har hjulpet til der hjemme, og at du har følt han forventede du var en ekstra mor. Så er spørgsmålet mere om du kan have er forhold som minder om det I havde, altså om både du og han har set hvad I har mistet og ikke kun ham. Vil du gå på flere kompromiser for at I har et forhold? Hvis du siger nej, my way og the highway. Så nej ikke tilbage for I har også et barn der ikke skal opleve nu bor de sammen, nu bor de ikke sammen, nu bor de sammen, nu bor de ikke sammen, nu bor de sammen....
Hvis derimod sætningen dækker over noget langt mere alvorligt, så nej så ville jeg ikke tage ham tilbage uafhængigt.
Anmeld