Ville du tage din eks tilbage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
11 svar
7 synes godt om
28. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har været sammen med min kæreste i 10 år og vi har et barn sammen 

Men han har aldrig hjulpet til derhjemme og har altid forventet en del af mig og det har været hårdt 

men så er vi gået fra hinanden .. Men nu vil han gør alt for at vi finder sammen igen og jeg er i tvivl ...

han er mega ked af det og siger at det er først nu han har fundet ud af hvad han har mistet

jwg er bar bange for st det vil gentage sig hvis jeg tager ham tilbage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

SandraXOXO

Hvis jeg elskede ham, og han selfølgelig er oprigtig og ærlig når han siger han har set hvad han har mistet og at han har ændret sig. Så ville jeg nok. Men hvis jeg havde en tvivl om hans oprigtighed, så nej. Der er jo en grund til at man gik til at starte med, og der er ingen pointe i at gå tilbage og stå med de samme problemer som før. 

Anmeld

28. januar 2015

migxher

Nej, jeg ville ikke tage ham tilbage. Ærlig talt så tvivler jeg på at han pludselig ændre vaner som han åbenbart ikke har kunne ændre i de 10 år i var sammen. Måske det lige er godt de første par måneder, men så falder han sikkert tilbage. 

Anmeld

28. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Hm nej ville jeg ikke. 

Da det nok ville gå godt de første par uger men så har man det ofte med at falde tilbage til det gamle igen. Og så ville man stå som før og være ulykkelig og måtte vente til man havde taget mod til at Gøre det forbi igen. 

Så er det beder med et rent brud og så prøve at komme videre med sit liv.

Anmeld

28. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ikke have forladt ham af de årsager - så ja jeg villr tage ham tilbage. 

Anmeld

28. januar 2015

Risse

Jeg tror at jeg ville vurdere hans oprigtighed først, hvis jeg virkelig elskede ham og ønskede at være sammen med ham. Hvis han virkelig ville os, så ville jeg meddele ham at det var sidste chance. Og med sidste chance mener jeg SIDSTE chance. Din lunte skal være kort og du skal være parat til at afslutte forholdet for good, hvis han vender tilbage til sit gamle mønster. 

Jeg synes dog at det lyder underligt, at han ikke har kunnet tage sig sammen før, men når nu i har et barn sammen synes jeg at det er okay at forsøge at give ham en chance til. Men som sagt, så stå ved din beslutning om at det er den sidste chance. 

Held og lykke med det 

Anmeld

28. januar 2015

mpr

Anonym skriver:

Men han har aldrig hjulpet til derhjemme og har altid forventet en del af mig og det har været hårdt 

men så er vi gået fra hinanden .. Men nu vil han gør alt for at vi finder sammen igen og jeg er i tvivl ...

han er mega ked af det og siger at det er først nu han har fundet ud af hvad han har mistet

Aldrig gå tilbage til en fuser Der er en grund til man går fra hinanden, og er man nået derud en gang så er der stor sandsynlighed for man ender der igen.. Så nej jeg ville på ingen måde tage en ex tilbage.. I kan stå 3 måneder efter i har fundet sammen igen, med præcis samme problematik som gjorde i gik fra hinanden i første omgang.. Og selvom han er barnets far så er det ikke fair overfor barnet hvis i går fra hinanden IGEN.. 

Jeg ville komme videre med mit liv og nyde barnet i fulde drag

Anmeld

29. januar 2015

Bshizzle

I dit tilfælde ville jeg godt ha turde at ha taget ham tilbage 

Hvis i stadig elsker hinanden.. Så må i bare ta en lang snak sammen inden i går ind i forholdet igen. 

Der er vel ting der skal på plads og i skal være enige om der sker en forandring. 

Men jeg ville aldrig ta min eks tilbage af personlige årsager (som langt fra er så rolige som dine) 

Anmeld

29. januar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Det kommer meget an på hvad: "... Og har forventet en del af mig og det har været hårdt betyder" betyder. Den sætning kan dække over alt fra at du var den primære person i husholdningen til noget der tangerer psykisk vold. 

Hvis det "bare" handler om han ikke har hjulpet til der hjemme, og at du har følt han forventede du var en ekstra mor. Så er spørgsmålet mere om du kan have er forhold som minder om det I havde, altså om både du og han har set hvad I har mistet og ikke kun ham. Vil du gå på flere kompromiser for at I har et forhold? Hvis du siger nej, my way og the highway. Så nej ikke tilbage for I har også et barn der ikke skal opleve nu bor de sammen, nu bor de ikke sammen, nu bor de sammen, nu bor de ikke sammen, nu bor de sammen....

Hvis derimod sætningen dækker over noget langt mere alvorligt, så nej så ville jeg ikke tage ham tilbage uafhængigt.

Anmeld

29. januar 2015

lille-fisen

Næh det ville jeg ikke. Jeg synes det siger meget at han har haft 10 hele år til at ændre sig - det er ikke sket - ergo har han ikke taget dig seriøst al den tid når du sikkert mange gange har fortalt ham at han skal hjælpe til. Det er total mangel på respekt. 

For første gang oplever han nu en rigtig konsekvens og så hyler han og lover guld og grønne skove... Bare vent 14 dage- 1 måned efter i er flyttet sammen igen så er det tilbage i den gamle gænge. Gamle mønstre er meget svære at bryde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.