Kærligheden forsvundet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
2 svar
10 synes godt om
28. januar 2015

Anonym trådstarter

jeg er gift og sammen har vi 3 børn - hvilket i sig selv er yderst krævende. Det betyder samtidig at tiden og pengene til at lave spontane - og kæreste/par ting er meget begrænset. Det seneste år har jeg fået SÅ meget mandelig opmærksomhed - eller i hvert fald bemærket den. Og det er præcis det der skræmmer mig - varmen i min krop når mit blik rammer "en flamme" (har oplevet dette med 2 kollegaer) jeg tjekker arb mail flere gange end normalt for lige at se om der er tikket noget ind osv. Det er forkert i know it og derfor fortalte jeg igår min mand om mine tanker hvilket selvfølgelig gjorde han trist til mode. Samtidig vil han gøre alt for at få mig til at føle den Varme fra ham og få det her ægteskab til at glide og det vil jeg også i bund og grund. -eller vil jeg? Jeg ved præcis hvad han tænker, gør og siger - der er intet overraskende ved ham, han har ikke ret mange venner eller interesser og dyrker det heller ikke så indholdsmæssigt sker der ikke så meget hos ham. Jeg har et stort bredt netværk jeg har daglig kontakt med og så dyrker jeg ufattelig meget motion, går op i madlavning osv.

Jeg er virkelig lidt nervøs for at enden er nået, men hvornår er nok nok? Hvornår ved man at det bør slutte? Vil jo helst heller ikke gøre noget overilet - og samtidig kan jeg føle tvivl omkring at miste flirten på jobbet. Hvorfor ved jeg ikke, men jeg føler mig værdsat og anerkendt når det sker. 

Jeg har ikke brug for dømmende kommentare, jeg ved godt det er forkert men ville gerne have lidt råd - måske i har stået i samme situation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Forstil dig din mand sammen med en anden kvinde. Og vis det ikke Gør dig spor ved du at der ikke er mere at hente mellem jer. 

Det er sådan jeg selv ville vide det. 

Anmeld

28. januar 2015

HVPigen

anna111 skriver:

Forstil dig din mand sammen med en anden kvinde. Og vis det ikke Gør dig spor ved du at der ikke er mere at hente mellem jer. 

Det er sådan jeg selv ville vide det. 

Det syntes jeg faktisk er et godt svar   hehe . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.