Stort barn i maven i uge 31 + 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. august 2009

engel24

Moins..

Jeg var til jormor i går hvor jeg fik fortalt at min kommende søn vejer 2200 allerede nu ..

hun spurgte om jeg havde fået ændret termin ??? - øh nej stadig 26 okt .. det var hun forundret over

er de godt eller skidt at den lille er så stor allerede nu så ?????

Håber bare han kommer ud og er rask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Findusinde

engel24 skriver:

Moins..

Jeg var til jormor i går hvor jeg fik fortalt at min kommende søn vejer 2200 allerede nu ..

hun spurgte om jeg havde fået ændret termin ??? - øh nej stadig 26 okt .. det var hun forundret over

er de godt eller skidt at den lille er så stor allerede nu så ?????

Håber bare han kommer ud og er rask

Hej Hej

Min blob blev vægtscannet da jeg var 31+2 og der blev den skønnet til 2091 g...  Og da jeg var 35+2  2850 g...

Min blob er lidt større højst sandsynlig pga at jeg har gravidtetssukkersyge...

Skal til jordemor igen på onsdag, er spændt på at høre hvad hun skønner blob til..

Men husk, det er kun et skøn! Du venter dig helt sikkert en sund og rask dreng!

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Men husk, det er kun et skøn! Du venter dig helt sikkert en sund og rask dreng!

Ja de skøn der, kan man ikke altid regne med...

Anmeld

28. august 2009

Hjaltesmor

Min dreng blev i uge 32+4 skønnet til 2200. I uge 37+4 blev han skønnet til 3000 og 39+5 blev han skønnet til 3300.

Mine jordemødre siger, at det er normalt, at de vejer en del mere eller mindre end gennemsnittet tidligt, og at de så nærmer sig gennemsnittet, når man nærmer sig termin.

Anmeld

28. august 2009

Mathilde

Jeg fik hele tiden at vide, at min datter lå over gennemsnittet og at min mave også var godt med mht at vokse og mit sf-mål lå over middel... Men da jeg fødte min datter for godt 6uger siden vejede hun kun 2810 så hun var jo ret lille...
Det er bare et skøn, så jeg tror ikke du skal bekymre dig.

Anmeld

28. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Min søsters pige blev også skønnet til at være rigtig stor. Hun fødte så en pige på 3106.
Det viste sig at der var så rigeligt med fostervand at det havde påvirket deres skøn.

Anmeld

29. august 2009

engel24

RGN skriver:

Min søsters pige blev også skønnet til at være rigtig stor. Hun fødte så en pige på 3106.
Det viste sig at der var så rigeligt med fostervand at det havde påvirket deres skøn.

uhh .. håber også at min ikke blier meget svært at få ud, da det jo er min første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.