Body wrap?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2015

Vivienne

Nogen der har prøvet body wraps? Virker det? Er der bivirkninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

Mille:)

Vivienne skriver:

Jeg har prøvet det, og det virkede også 1-2 dage efter wrappen, men så gik jeg tilbage til samme størrelse igen...

Det kan sagtens være det er forskelligt fra person til person, men mig virker det ikke på...

Jeg havde ikke nogen bivirkninger

Anmeld

28. januar 2015

CC.

Mille:) skriver:

Jeg har prøvet det, og det virkede også 1-2 dage efter wrappen, men så gik jeg tilbage til samme størrelse igen...

Det kan sagtens være det er forskelligt fra person til person, men mig virker det ikke på...

Jeg havde ikke nogen bivirkninger

Body Wrap er så vidt jeg er oplyst om, kun til et midlertideligt "vægttab" Så jeg tror skam den har virket efter hensigten. 

Anmeld

28. januar 2015

mor88

Vivienne skriver:

Det virker kun over en længere periode hvis du køber dig fattig i wraps. Og du skal drikke alt alt for meget vand, så meget at jeg nærmest var ved at kaste op.

Så en kostomlægning er langt mere effektiv.

Anmeld

29. januar 2015

Mille:)

CC. skriver:

Body Wrap er så vidt jeg er oplyst om, kun til et midlertideligt "vægttab" Så jeg tror skam den har virket efter hensigten. 

Ja hvis hensigten er kortvarigt er den super, for man taber jo bare væske

Men hende jeg var ved fortalte at det var varigt, og at man først ville komme tilbage til samme størrelse efter 9 måneder hvis man vel og mærke ikke havde lagt sin kost om eller dyrkede motion...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.