Kan ALT det her være psykisk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
11 svar
3 synes godt om
28. januar 2015

CC.

Som overskriften antyder - kan man så psyke sig selv helt vildt op, så man både får sure opstød, jag og niven i underlivet, kvalme, mælkehvidt udflåd (som jeg aldrig normalt har), ømme bryster, og en stigende temperatur? 

Det er egentlig mest spørgsmål om man kan psyke sin krop til at få anderledes udflåd (det lugter ikke surt) og en stigende temperatur? 

Jeg kan godt forstå at man kan narre kroppen til at tro man er gravid hvis man ønsker det - men SÅ meget? 
Er det andre end jeg, der har oplevet overstående og ikke var gravide? 

Og så synes jeg faktisk ikke, hvis jeg selv skal sige det, at jeg sådan heeeelt vildt ønsker at blive gravid nu og her - det kunne da være godt hvis det skete, men det er ikke fordi jeg konstant tænker på det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

CC.

Slet ingen input?

Anmeld

28. januar 2015

CC.

Jeg har haft ægløsning, også... 

Anmeld

28. januar 2015

Chris87

Hvor lang tid siden er det du har haft ÆL?? 

Anmeld

28. januar 2015

CC.

Chris87 skriver:

Hvor lang tid siden er det du har haft ÆL?? 

10 dage siden  

Anmeld

28. januar 2015

Chris87

Jeg oplevede sidste måned, at jeg lige fik sådan en omgang hvor psyken spillede mig et puds - dog vil jeg sige, jeg havde ikke lige alle de symptomer som de remser op . Jeg håber på at det en lille spire hos dig .

Jeg var så stensikker sidste måned på at den var der, at jeg tror det var det som gjorde det hele hehe

Hvornår forventer du ca mens ? tænker mere om du har en stabil cyklus eller ?

Anmeld

28. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg havde alle de samme symptomer og var ikke gravid

Men har også haft det og været gravid...

Så eneste forslag er en test...

og er den negativ og det fortsætter så blodprøve gennem egen læge...

Anmeld

28. januar 2015

CC.

Chris87 skriver:

Jeg oplevede sidste måned, at jeg lige fik sådan en omgang hvor psyken spillede mig et puds - dog vil jeg sige, jeg havde ikke lige alle de symptomer som de remser op . Jeg håber på at det en lille spire hos dig .

Jeg var så stensikker sidste måned på at den var der, at jeg tror det var det som gjorde det hele hehe

Hvornår forventer du ca mens ? tænker mere om du har en stabil cyklus eller ?

Tak! Det ville bestemt heller ikke gøre noget, hvis der var en bette en derinde �� jeg har en stabil cyklus på 35-37 dage, synes dog selv den er halvlang, men min læge siger det er helt normalt ☺️☺️ 

Første mensdag D. 1 januar, og da vi kun er på dag 28, tænker jeg det er for tidligt at teste, når jeg kun havde ægløsning for 10 dage siden

må vidst bare væbne mig med tålmodighed. Synes dog at øget, mælkehvidt udflåd og en højere temperatur end normalt er sært, men hvem ved hvad kroppen er i stand til, hvis den er overbevist om noget. 

Anmeld

28. januar 2015

CC.

Wampires skriver:

jeg havde alle de samme symptomer og var ikke gravid

Men har også haft det og været gravid...

Så eneste forslag er en test...

og er den negativ og det fortsætter så blodprøve gennem egen læge...

Også højere temperatur end normalt og anderledes udflåd?? Det satme sært hvad kroppen kan 

kan først teste om et stykke tid, da min cyklus er på 36 dage i gennemsnit, så må lige vente liiiidt 

Anmeld

28. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
CC. skriver:

Også højere temperatur end normalt og anderledes udflåd?? Det satme sært hvad kroppen kan 

kan først teste om et stykke tid, da min cyklus er på 36 dage i gennemsnit, så må lige vente liiiidt 

jeps..

havde endda også at maven begyndte at blive mere oppustet...

og jeg havde at jeg virkelig IKKE ville være gravid så min panik over ikke at det skulle være skabte ravage...

Er min cyklus også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.