Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej kvindfolk
Jeg har helt glemt at skrive, at vi har været til kønsscanning.
Vi skal have en lillebror
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke
Jeg er vist næsten lige så langt som dig, og hopper med på vognen med en lillebror
Inger skriver: Tillykke Jeg er vist næsten lige så langt som dig, og hopper med på vognen med en lillebror
Ej hvor fedt! Herhjemme havde vi virkelig troet, det var en lillesøster. Meeeen, lillesøster havde en tissemand! Det skal vi lige vænne os til
asff skriver: Ej hvor fedt! Herhjemme havde vi virkelig troet, det var en lillesøster. Meeeen, lillesøster havde en tissemand! Det skal vi lige vænne os til
Ha ha hvor sjovt, vi har det på nøjagtig samme måde. Troede på en pige, men en lille tot var der, og ja vi skal lige vænne os til en dreng i stedet for en pige, men vi er glade bare han er sund og rask
Inger skriver: Ha ha hvor sjovt, vi har det på nøjagtig samme måde. Troede på en pige, men en lille tot var der, og ja vi skal lige vænne os til en dreng i stedet for en pige, men vi er glade bare han er sund og rask
Lige præcis sådan føles det også her!
Tillykke med lillebror
Jeg skal til kønsscanning på tirsdag og er næsten helt sikker på at der også gemmer sig en dreng
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Tillykke med lillebror Jeg skal til kønsscanning på tirsdag og er næsten helt sikker på at der også gemmer sig en dreng
Hvor spændende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128