Er bange for at få en stor baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Er lige kommet ud fra jm - er 35+3 - hun skønnet baby til at være 2400 gram. Er det ikke lidt vildt?? er så bange for at få en stor baby 

Uge 36 og hun er 2400 ? Ikke stort. Min søn er født i uge 36 og vejede 3270

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Tilslutter mig de andre piger 

og så vil jeg spørge hvorfor du er bange for at få et stort barn? 

Anmeld

28. januar 2015

lillespir26

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2015

GUSO

Anonym skriver:

Er lige kommet ud fra jm - er 35+3 - hun skønnet baby til at være 2400 gram. Er det ikke lidt vildt?? er så bange for at få en stor baby 

Hej.. Jeg fødte min dreng 35+2 og han vejede 2380 så jeg syntes det er en fin str  

Anmeld

28. januar 2015

Vivienne

Anonym skriver:

Det skal du slet ikke være bange for.

I uge 38 blev min jm chokeret da hun mærkede min mave. Hendes ansigtsudtryk bekymrede mig. Hun var overrasket over, hvor stor min baby var og sagde at hvis han kom til termin, så ville han i hvert fald være omkring 4000-4300.

Jeg blev bange, da min svigerfar vejede 5,5 kg, da han blev født. Og jeg tænkte, hvad hvis jeg går over terminen, hvor stor bliver han så???

Da jeg så kom på sygehuset, og skulle føde 39+0, skønnede de ham til at veje 3700 max.

Ud kom en baby på 3200

Anmeld

28. januar 2015

minførste

lineog4 skriver:

Kan ikke huske hvad mine blev skønnet og scannet til i samme uge, men hvis man regner med 150-200 g pr uge så når din baby jo max 3400 til termin og det er jo en fin lille størrelse. 

Men udover det må jeg sige den frygt med store babyer, vil jeg gerne være med til at mane til jorden. Alle mine har været over 4 kilo og jeg har haft gode, nemme og de 3 sidste super hurtige fødsler uden en skramme. Vi er bygget til at få dem ud 

Dejligt at høre 

I sidste uge ( 28+3) blev min dreng skønnet til 1400-1500g. Og hvis han også tager mest på i slutningen af graviditeten og holder sin kurve, så bliver han en stor dreng  Og så håber jeg ikke at jeg kommer til at går for længe over tid. Men det må fremtiden jo vise 

Anmeld

28. januar 2015

M (:

Anonym skriver:

Min søn blev 33+ skønnet til 2900 gram. Han blev født 36+3 og vejede 2725 gram (: 

Anmeld

28. januar 2015

sulo

Jeg fødte vores søn 35+2 han vejede 2306 gram, havde gået til vækstscanninger fordi han var lige i underkanten.

Anmeld

28. januar 2015

Gabriel

Anonym skriver:

På min terminsdag blev han skønnet til omkring de 3500. Han vejede 2602 gram da han kom ud så man skal ikk stole helt på det der....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.