2. blødningsdag - en lørdag, Blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej Alle,

Vi skal til forsamtale her i næste uge forinden det skal jeg jo have taget nogle blodprøver ved min læge heriblandt "FSH, LH, østradiol (på 2. blødningsdag)".

1. spørgsmål - 1. blødningsdag, er det fra morgen til aften, så hvis jeg dagen før har blødning fra f.eks. formiddagen, så er det først 1. blødningsdag næste dag hvor jeg bløder fra morgen til aften?

2. spørgsmål - Hvad gør man hvis 2. blødningsdag er en lørdag eller søndag?

Jeg har haft lyst brunt udflåd i 5 dage og i dag mere, så måske er jeg heldig at den begynder I dag, men hvis ikke kan jeg risikere at ryge ind i weekenden hvor min læge ikke har åbent, nogen der har prøvet det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej Alle,

Vi skal til forsamtale her i næste uge forinden det skal jeg jo have taget nogle blodprøver ved min læge heriblandt "FSH, LH, østradiol (på 2. blødningsdag)".

1. spørgsmål - 1. blødningsdag, er det fra morgen til aften, så hvis jeg dagen før har blødning fra f.eks. formiddagen, så er det først 1. blødningsdag næste dag hvor jeg bløder fra morgen til aften?

Jeg har haft lyst brunt udflåd i 5 dage og i dag mere, så måske er jeg heldig at den begynder I dag, men hvis ikke kan jeg risikere at ryge ind i weekenden hvor min læge ikke har åbent, nogen der har prøvet det?  

1. blødningsdag er den dag hvor du starter med at bløde.

M.h.t. hvad du skal gøre hvis 2. blødningsdag er i weekenden, så skal du ringe til din læge og spørge, det kan vi ikke svare på herinde. 

Anmeld

28. januar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

1. blødningsdag er den dag hvor du starter med at bløde.

M.h.t. hvad du skal gøre hvis 2. blødningsdag er i weekenden, så skal du ringe til din læge og spørge, det kan vi ikke svare på herinde. 

Tak for svar. Jeg har blot læst flere steder at 1. blødningsdag er den dag man vågner med frisk blødning, derfor er jeg meget i tvivl om kan så kan kalde det første blødningsdag hvis man først får det om formiddagen eller eftermiddag.

Anmeld

28. januar 2015

anjo01

Anonym skriver:

Hej Alle,

Tjek lige op på om dine blodprøver ikke skal tages på enten 2. 3. Eller 4. Blødningsdag. Det skulle mine nemlig

Anmeld

28. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

Tak for svar. Jeg har blot læst flere steder at 1. blødningsdag er den dag man vågner med frisk blødning, derfor er jeg meget i tvivl om kan så kan kalde det første blødningsdag hvis man først får det om formiddagen eller eftermiddag.

Det kan man godt.

Anmeld

28. januar 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

Hej Alle,

Der hvor jeg er i behandling er 1. Cyklus dag den dag, jeg inden middag opdager frisk blod

er det først eftermiddag eller aften så er det først næste dag, der er 1. Cyklusdag

Anmeld

28. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Har så lige fået mens her kl. 11-12 og der er ingen tid ved min læge til at få taget blodprøven. Trods min læge sagde jeg blot kunne ringe og få en tid ved sygeplejesken. Klinikken kan jeg ikke få fat I før i morgen 7.30 og ved ikke om jeg kan få den taget der eller jeg må vente til næste cyklus (træls da det sikker forsinker behandling) 

Står så med en rigtig æv oplevelse da jeg ikke ved om jeg skal holde fri for arbejde i morgen eller fredag og så så på mandag pga. andre prøver der skal tages inden kl. 11 og igen torsdag hvor vi skal til samtale 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.