Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er stoppet på p piller, ikke pga af at jeg skal have børn men for min egen skyld.
Hvor lang tid gik der inden i fik mens efter p pille stop? (min mens var før p piller uregelmæssig med nogle få dage. Jeg har taget p piller i lidt over 3 år)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fik min "menstruation" som sædvanligt efter den sidste pakke.
Min første rigtige menstruation kom på 27. dagen efter mener jeg. Efter det har min cyklus svinget fra 29-32 dage. Men den er kommet hver måned siden jeg stoppede for et halvt års tid siden.
Jeg stoppede nærmest ved et uheld Glemte pillerne nogle dage og begyndte så igen at tage dem. Men fik min mens. Men den stoppede så efter halvanden dag. Da jeg så havde pause(4-5 dage senere) fik jeg ikke mens. Pga det begyndte jeg ikke på næste pakke. Blev helt nervøs da der lige pludseligt var gået 3 mdr . Lægen kunne jo så fortælle at det var helt normalt og at der sagtens kunne gå 6 mdr. Fik faktisk min mens kort derefter, så ca 3 mdr. Derefter gik der 4 mdr og så til den næste gik der 36 dage. Jeg blev så gravid (halvt planlagt) den næste cyklus. Ud fra beregningerne kan jeg gætte mig til at den også ville være kommet på dag 36. Så alt i alt maaaange mdr inden den blev regelmæssig(har altid haft lange cyklusser inden p-pillerne)
Tak for jeres svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128