aktiviteter i vinterferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
10 svar
2 synes godt om
27. januar 2015

helle85

er der nogen der har nogen gode ideer som man kan lave med børnene i vinter ferien 

helst ting som kan laves inden døre hvis det bliver dårligt vejr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Tip!

Hjemme bio med en ny film, popcorn, mørkelagt stue, madrasser eller sækkestole til at flyde i. 

Dryppe lys. 

Male, være kreativ. 

Rydde op på børnenes værelser, sammen med ungerne. 

Lave nattøjs dag. 

Ungerne bestemmer dag.. Hvad i skal spise, hvad i skal lave.. 

Anmeld

27. januar 2015

helle85

Twinkle little star skriver:

Hjemme bio med en ny film, popcorn, mørkelagt stue, madrasser eller sækkestole til at flyde i. 

Dryppe lys. 

Male, være kreativ. 

Rydde op på børnenes værelser, sammen med ungerne. 

Lave nattøjs dag. 

Ungerne bestemmer dag.. Hvad i skal spise, hvad i skal lave.. 

det med hjemme biograf lyder som en god ide.

jeg har tit tænkt på at dryppe lys med dem men vi bruger ikke rigtig lys så vi har ingen lys rester

har du nogen kreative ideer? bare ikke at male.

vi skal lave papmache en dag men alle sådan nogen ting skal være nå min mand også er hjemme (han har ikke ferie), da vi hele tiden skal holde øje med lucas for ikke at få det over alt  

vi har lavet hjemmelavet modeller voks, og laver tit perler (og det bliver lidt ens formidt 

Anmeld

27. januar 2015

Tip!

helle85 skriver:

det med hjemme biograf lyder som en god ide.

jeg har tit tænkt på at dryppe lys med dem men vi bruger ikke rigtig lys så vi har ingen lys rester

har du nogen kreative ideer? bare ikke at male.

vi skal lave papmache en dag men alle sådan nogen ting skal være nå min mand også er hjemme (han har ikke ferie), da vi hele tiden skal holde øje med lucas for ikke at få det over alt  

vi har lavet hjemmelavet modeller voks, og laver tit perler (og det bliver lidt ens formidt 

Min søn elsker at male på sten... Vi har så også vand og strand tæt på, så vi er ofte ved vandet, hvor vi slæber sten hjem..  

Saltdej, male på kasser, klippe klistre, klippe i blade og lade ungerne lave deres egne billeder.. 

Perler kan laves til mini perler, sæt dem på en plade og giv dem et par minutter i ovnen.. Hold øje med dem. 

En god ide er at bruge Google, skriv kreativ med børn så kommer der en masse gode ideer.. 

Anmeld

27. januar 2015

helle85

Min søn elsker at male på sten... Vi har så også vand og strand tæt på, så vi er ofte ved vandet, hvor vi slæber sten hjem..  

Saltdej, male på kasser, klippe klistre, klippe i blade og lade ungerne lave deres egne billeder.. 

Perler kan laves til mini perler, sæt dem på en plade og giv dem et par minutter i ovnen.. Hold øje med dem. 

En god ide er at bruge Google, skriv kreativ med børn så kommer der en masse gode ideer.. 

tak det vil jeg prøve 

har du en opskrift på saltdej. vi lavede trylledej engang men figurene knækkede mens de kølede af

Anmeld

27. januar 2015

Tip!

helle85 skriver:

tak det vil jeg prøve 

har du en opskrift på saltdej. vi lavede trylledej engang men figurene knækkede mens de kølede af

Google er din bedste ven til diverse opskrifter.. 

Anmeld

27. januar 2015

Nettemor

Lave fastelavnsris og masker :-)

Anmeld

27. januar 2015

helle85

Google er din bedste ven til diverse opskrifter.. 

Det ved jeg som regel bruger jeg også Google meget, men hvis der var en opskrift du havde erfaring med så slap jeg for at Være uheldig igen 

Anmeld

27. januar 2015

helle85

Nettemor skriver:

Lave fastelavnsris og masker :-)

god idé tak 

Anmeld

27. januar 2015

Nettemor

helle85 skriver:

god idé tak 

Så lidt :-) 

I kan også bage fastelavnsboller.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.