Kellogg's fans :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.119 visninger
4 svar
4 synes godt om
27. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nu kører de med en kampagne hvor man ved køb af 3 æsker gratis kan bestille en ske med de koder der står på indersiden af æsken

Så hvis der er nogen der ikke vil benytte sig af koderne vil jeg meget gerne modtage dem

Det er kun de pakker der har beskrivelse af det der er med

(Samler også stadig Lambikoder hvis der er nogen der køber Lambi )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

Wampires

Lige en update:

Har fået bestilt en ske, syntes der gik lang tid så kiggede lige på hjemmesiden for det og leveringstiden er.....

90 DAGE!!!!!!!!!!!!! 

EEk altså...

jeg tror lige jeg skal have sat en note på mobilen så jeg husker at holde øje med posten når vi nærmer os

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har godt lige set kampagnen den anden, og overvejer om vi også sku samle.

Vi har engang prøvet det, hvor de kørte kampagne på skåle. Der var også mega lang leveringstid, så vi gik og ventede og ventede på de 4 morgenmadsskåle vi havde bestilt. Så fik vi en mail hvor der stod at de beklagde meget, men de var løbet tør for skåle pga den store efterspørgel. 

Arg tænkte kæresten og skrev en mail tilbage, hvor han sagde at det altså ik var helt ok. 4 dage sener modtog vi de skåle vi havde samlet sammen til. Og de bliver brugt flittigt af Thea. Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

Wampires

StineW79 skriver:

Har godt lige set kampagnen den anden, og overvejer om vi også sku samle.

Vi har engang prøvet det, hvor de kørte kampagne på skåle. Der var også mega lang leveringstid, så vi gik og ventede og ventede på de 4 morgenmadsskåle vi havde bestilt. Så fik vi en mail hvor der stod at de beklagde meget, men de var løbet tør for skåle pga den store efterspørgel. 

Arg tænkte kæresten og skrev en mail tilbage, hvor han sagde at det altså ik var helt ok. 4 dage sener modtog vi de skåle vi havde samlet sammen til. Og de bliver brugt flittigt af Thea. Vh stine

ja nogen gange skal man være efter dem...

håber vi får vores ske for sønnen valgte selv hvordan den skulle se ud...

Anmeld

8. februar 2015

Hectar

Aaaaarg.. Har lige smidt to æsker ud, uden at tænke på det. Øv altså! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.