svar på sædprøve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej folkens

Min mand fik for 8 uger siden er refertillisering og har lige sendt sædprøve afsted den anden dag. Der står så at vi skal vente på svar fra henvisende læge.

Men jeg tænkte lidt på om man ikke muligvis selv kunne ringe direkte til fertillititsklinikken og få svar på prøven i stedet for de skal til at sende svar til henvisende læge for at de så skal sende svar videre til os?

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

esioul

Anonym skriver:

Hej folkens

Min mand fik for 8 uger siden er refertillisering og har lige sendt sædprøve afsted den anden dag. Der står så at vi skal vente på svar fra henvisende læge.

Men jeg tænkte lidt på om man ikke muligvis selv kunne ringe direkte til fertillititsklinikken og få svar på prøven i stedet for de skal til at sende svar til henvisende læge for at de så skal sende svar videre til os?

Knus 

Vi ventede på svar fra lægen. Ellers kan de jo ikke lave andet end at besvare telefonopkald 

Anmeld

27. januar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Vi ventede på svar fra lægen. Ellers kan de jo ikke lave andet end at besvare telefonopkald 

Nej det er selvfølgelig rigtigt. Hvor længe gik der før i havde svar?

Anmeld

27. januar 2015

esioul

Anonym skriver:

Nej det er selvfølgelig rigtigt. Hvor længe gik der før i havde svar?

Mener det var 14 dage ca

Anmeld

27. januar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Mener det var 14 dage ca

okay, må prøve at væbne mig med tålmodighed 

Anmeld

27. januar 2015

Louise-Nicki-buddi

Anonym skriver:

Hej folkens

Knus 

Forstår godt ventet tiden er hård . 

Prøv og ring det sker der jo ikke noget ved mange gange ved de jo allerede svaret  før tid 

Anmeld

27. januar 2015

Anonym trådstarter

Louise-Nicki-buddi skriver:

Forstår godt ventet tiden er hård . 

Prøv og ring det sker der jo ikke noget ved mange gange ved de jo allerede svaret  før tid 

Ja det er ikke nemt ikke at vide om man er købt eller solgt. 

Jah man kan vel højest få af vide man skal vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.