Tryghedsscanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

Chevro

Men vent til du er 7+0, da man inden da nok ikke kan se hjerteblink eller noget. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Kløver

Det kommer an på klinikken og hvor meget man ønsker. Samtidig er der den fordel at bliver man scannet af en scanningsjordemoder får man op til 400kr i retur fra Danmark. Vi har selv været yderst tilfredse med jordemoder.dk(Fredericia) men der ligger også en klinik i Kolding storcenter, det er dog ikke en scanningsjordemoderen 

Anmeld

28. januar 2015

Anonym trådstarter

Det er også den vi brugte. 400 og så får du dvd og billeder  med de  er så søde. Har en tid på mandag til en tidlig  gennemscanning og køn. 

Hvor langt er du henne? 

Jeg er 6+1  hvornår er det man kan få en ts fra? 

Undskyld alle de spørgsmål, men er førstegangs gravid, så det er helt nyt for mig 

Anmeld

28. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hvor langt er du henne? 

Jeg er 6+1  hvornår er det man kan få en ts fra? 

Undskyld alle de spørgsmål, men er førstegangs gravid, så det er helt nyt for mig 

Nu er jeg 15+1 . Nogen stedder fra 6+. Men vil ikke anbefale så tidligt da man kan blive skuffet.  Book en tid til du er 7+0 . Det er mit råd. Så kan du se foster og hjerteblink . Og kan du ikke fordi du ikke er så langt henne som man troede eller andet får du i øvrigt  en ny tid gratis  

Anmeld

29. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Nu er jeg 15+1 . Nogen stedder fra 6+. Men vil ikke anbefale så tidligt da man kan blive skuffet.  Book en tid til du er 7+0 . Det er mit råd. Så kan du se foster og hjerteblink . Og kan du ikke fordi du ikke er så langt henne som man troede eller andet får du i øvrigt  en ny tid gratis  

Okay super. Det vil jeg prøve  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.