38+4 Ventetiden er lang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2015

hejmeddig10

Århha, jeg synes ventetiden er begyndt at blive lang! Jeg vil så gerne have at min lille baby bare kommer ud til mig nu! Altså det er jo "tilladt" at føde allerede nu Maven er faldet eller hvad man nu siger, og den er også blevet en smule aflang i det, så jeg går bare og venter og venter.. Hun er da også blevet mere rolig der inde, og jeg har nogle ordentlige kraftige plukveer i løbet af dagen! Så nu synes jeg altså godt at hun bare kan komme ud til os, så vi rigtig kan blive en dejlig familie! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal få ventetiden til at gå med!
Hvor lang tid gik der fra faldet og maven blev aflang til fødsel hos jer? (:  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Maj&Baby

Maven sank omkring uge 36, jeg er idag 40+5 og har ikke født endnu, sidste gang var det også omkring en måneds tid før. Kan godt forstå dig, er virkelig også ved at være utålmodig, håber sådan på at plukveerne snart bliver til rigtige veer, synes det er ulideligt at blive ved at vente 

kan anbefale en god bog eller at starte på en ny god tv serie, få set veninderne, gå til frisør, massage osv selvforkælelse er guld værd og så går tiden også lidt hurtigere 

Anmeld

27. januar 2015

Benjamins'mor

Min mave sank også en del uger før, jeg fødte 40+5. 

Jeg brugte tiden på at se alle sæsoner af desperate housewives, samt at male den gamle stork om.

Anmeld

28. januar 2015

hejmeddig10

Maj&Baby skriver:

Maven sank omkring uge 36, jeg er idag 40+5 og har ikke født endnu, sidste gang var det også omkring en måneds tid før. Kan godt forstå dig, er virkelig også ved at være utålmodig, håber sådan på at plukveerne snart bliver til rigtige veer, synes det er ulideligt at blive ved at vente 

kan anbefale en god bog eller at starte på en ny god tv serie, få set veninderne, gå til frisør, massage osv selvforkælelse er guld værd og så går tiden også lidt hurtigere 

Synes bare godt hun må komme nu  
Er begyndt at ha sådan nogle jav nede i underlivet der bare siger spar to! Og har faktisk haft det i en 3 - 4 uger  

Anmeld

28. januar 2015

Chevro

hejmeddig10 skriver:

Århha, jeg synes ventetiden er begyndt at blive lang! Jeg vil så gerne have at min lille baby bare kommer ud til mig nu! Altså det er jo "tilladt" at føde allerede nu Maven er faldet eller hvad man nu siger, og den er også blevet en smule aflang i det, så jeg går bare og venter og venter.. Hun er da også blevet mere rolig der inde, og jeg har nogle ordentlige kraftige plukveer i løbet af dagen! Så nu synes jeg altså godt at hun bare kan komme ud til os, så vi rigtig kan blive en dejlig familie! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal få ventetiden til at gå med!
Hvor lang tid gik der fra faldet og maven blev aflang til fødsel hos jer? (:  

Min er også sunket godt, og bebs ligger meget langt nede i mit bækken! Er kun i 33. Uge 

så jeg døjer enormt!!

du har det lidt tættere på  Og skal ikke vente så længe! 

Anmeld

28. januar 2015

hejmeddig10

Chevro skriver:

Min er også sunket godt, og bebs ligger meget langt nede i mit bækken! Er kun i 33. Uge 

så jeg døjer enormt!!

du har det lidt tættere på  Og skal ikke vente så længe! 

Nej det er rigtigt  
Jeg vil bare gerne bebsen kommer ud nu  
Sover næsten ikke om natten mere  

Anmeld

28. januar 2015

Chevro

hejmeddig10 skriver:

Nej det er rigtigt  
Jeg vil bare gerne bebsen kommer ud nu  
Sover næsten ikke om natten mere  

Kender det godt 

jeg døjer også meget, så med nogle uger mere på - så begynder jeg at være meget begrænset!

Helt forståeligt  Man kommer til et punkt hvor man bare slet ikke kan vente længere 

Anmeld

28. januar 2015

Emisoph

Min mave sank omkring 36+, fødte 42+1 v. igangsættelse.. Men det er vist heller ikke den gængse ventetid

Håber du føder meget snart, ventetiden er jo uudholdelig når man nærmer sig termin! 

Anmeld

28. januar 2015

hejmeddig10

Emisoph skriver:

Min mave sank omkring 36+, fødte 42+1 v. igangsættelse.. Men det er vist heller ikke den gængse ventetid

Håber du føder meget snart, ventetiden er jo uudholdelig når man nærmer sig termin! 

Ja, nu er der kun 9 dage til termin! Dagene går såååååååååe langsomt hvis jeg ikke lige har noget jeg skal "nå", og jo tættere vi kommer på, jo mere glæder vi os bare til hun kommer ud  
Ventetiden er uudholdelig!  

Anmeld

28. januar 2015

Emisoph

hejmeddig10 skriver:

Ja, nu er der kun 9 dage til termin! Dagene går såååååååååe langsomt hvis jeg ikke lige har noget jeg skal "nå", og jo tættere vi kommer på, jo mere glæder vi os bare til hun kommer ud  
Ventetiden er uudholdelig!  

Ååh hvor jeg husker det, og savner spændingen! Men jeg er nok bare farvet af at tiden er gået, for nævnte det for min kæreste som bare gloede på mig og sagde: "DET er løgn, du var jo en omvandrende tudeprinsesse!" 

... Han har sgu nok ret Men al held og lykke, lige pludselig er tiden gået og baby er ude (Selvom det ikke gør timerne kortere, at tænke på dét )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.