2 ting :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

sarahb

noah´s ubåd helt sikket mere lækker og se på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

NEJ NEJ NEJ Man skal ikke være barn og igen et eller andet sted er vi vel stadig lidt børn inden i ikke. 

Min mand var ude og sætte ko tapet op hos nogen i deres soveværelse.

Ha ha det grinte jeg lidt af jeg ville blive here bange hver gang jeg vågnet og det jo ikke bare sådan nogen små køer nej nej det var sgu i fuld størrelse på alle væge i hele soveværelset så man sgu glad for køer ha ha

ja, det synes jeg måske er lidt skræmmende... tænk at vågne midt om natten og så er der bare en ko der glor på én , nej, så hellere Noahs ubåd!

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

ja, det synes jeg måske er lidt skræmmende... tænk at vågne midt om natten og så er der bare en ko der glor på én , nej, så hellere Noahs ubåd!

Haha..... sikke et wiiiin der kunne komme...

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

Griner   Jeg ville pisse i bukserne og Claus ville aldrig få sex ha ha.

Anmeld

28. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Griner   Jeg ville pisse i bukserne og Claus ville aldrig få sex ha ha.

"skat...der står altså en ko og kigger på os" hahahaha

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

"skat...der står altså en ko og kigger på os" hahahaha

HA HA HA. 

Anmeld

28. august 2009

finkedinke

hmm
Du har ikke valgt muligheden at sige nej til begge

Jeg har et værelse til mine dagplejebørn og min svigerinde og jeg har selv malet på væggen.
Bl.a. har jeg et højt træ med malede æbler på. Det bruger vi meget til leg. Børnene plukker æbler som vi spiser. Jeg overvejer lidt om jeg skal sy nogle æbler der kan sættes fast med velcro, men så forsvinder der jo lidt af fantasielementet
Et andet sted har jeg malet en kat, den fodrer børnene med en plastik-fisk. Der er også en gris med unger der dier, den bruger vi til at fortælle historier ud fra.

Jeg syntes at de tapeter du har valgt er flotte, pænest er noahs ark, men jeg tror umiddelbart at legemulighederne er størst med bondegården.
Men jeg syntes også at det nok skal været et ret stort værelse for at tapetet ikke tager magten og blikket. Men jeg ved jo ikke hvor stort et værelse han skal have.

Anmeld

28. august 2009

Pia.

Jeg syntes Jens hansens bondegård - når man tænker på hans alder - eller en anden jeg fandt der inde, som hed "dyreparaden"...

WAUUUU en fed hjemmeside... - tak for linket... - den vil jeg helt sikert vende tilbage til, når jeg flytter...

Knus Pia.

Anmeld

28. august 2009

Diana...

finkedinke skriver:

hmm
Du har ikke valgt muligheden at sige nej til begge

Jeg har et værelse til mine dagplejebørn og min svigerinde og jeg har selv malet på væggen.
Bl.a. har jeg et højt træ med malede æbler på. Det bruger vi meget til leg. Børnene plukker æbler som vi spiser. Jeg overvejer lidt om jeg skal sy nogle æbler der kan sættes fast med velcro, men så forsvinder der jo lidt af fantasielementet
Et andet sted har jeg malet en kat, den fodrer børnene med en plastik-fisk. Der er også en gris med unger der dier, den bruger vi til at fortælle historier ud fra.

Jeg syntes at de tapeter du har valgt er flotte, pænest er noahs ark, men jeg tror umiddelbart at legemulighederne er størst med bondegården.
Men jeg syntes også at det nok skal været et ret stort værelse for at tapetet ikke tager magten og blikket. Men jeg ved jo ikke hvor stort et værelse han skal have.

Du må gerne komme og male vores værelse det lyder så fint 

Han får et stort værelse  

Anmeld

28. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Noahs Ubåd synes jeg er pænest... det er sådan nogle dejlige farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.