Jeg er osse bare så glad. Jeg har nemlig fået renset vores gulvtæpper med vaxen. Skide hårdt, men
så dejligt. Nu dufter her dejlig rent, og jeg har det godt med at vide, at Emma kan kravle rundt på et rent gulv, når hun kommer af gipsen. Og så ser det jo bare supergodt ud, og tæpperne er blevet dejlig bløde at gå på.

Og... så er jeg startet på nupo for et par uger siden. Har indtil videre tabt 2 kg, men nu vil jeg gå til den, og gå en time hver aften (undt. weekend), når Emma er lagt i seng. Glæder mig til at tabe mig...har tabt 10 kg før på den måde. Vil i hvert fald tabe 20 kg. mere, men nu tager jeg lige de første 10 og holder en pause inden jeg tager de næste 10, ellers bliver det vist for surt.
På mandag skal Emma starte i dagpleje, men jeg er med hende den første dag. Når så hun begynder at skulle være der selv, vil jeg have ryddet op i skuffer og skabe i børnehøjde, så der ikke er noget farligt hun kan få fat i.
Alt det rengøring må da osse have lidt positiv indvirkning på vægttabet. Det håber jeg da... det må godt gå lidt hurtigt...
Synes bare lige jeg ville dele min glæde.
Er der noget der har gjort dig glad for nyligt?
Anmeld