Ååååh hvor er jeg kvæstet, men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Bondepigen

Jeg er osse bare så glad. Jeg har nemlig fået renset vores gulvtæpper med vaxen. Skide hårdt, men dejligt. Nu dufter her dejlig rent, og jeg har det godt med at vide, at Emma kan kravle rundt på et rent gulv, når hun kommer af gipsen. Og så ser det jo bare supergodt ud, og tæpperne er blevet dejlig bløde at gå på.

Og... så er jeg startet på nupo for et par uger siden. Har indtil videre tabt 2 kg, men nu vil jeg gå til den, og gå en time hver aften (undt. weekend), når Emma er lagt i seng. Glæder mig til at tabe mig...har tabt 10 kg før på den måde. Vil i hvert fald tabe 20 kg. mere, men nu tager jeg lige de første 10 og holder en pause inden jeg tager de næste 10, ellers bliver det vist for surt.

På mandag skal Emma starte i dagpleje, men jeg er med hende den første dag. Når så hun begynder at skulle være der selv, vil jeg have ryddet op i skuffer og skabe i børnehøjde, så der ikke er noget farligt hun kan få fat i.

Alt det rengøring må da osse have lidt positiv indvirkning på vægttabet. Det håber jeg da... det må godt gå lidt hurtigt...

Synes bare lige jeg ville dele min glæde.

Er der noget der har gjort dig glad for nyligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Mira0911

Hvor er det dog dejligt....

Anmeld

28. august 2009

sarahb

hvor skønt
Du stråler jo i dine indlæg... så dejligt at læse...

Ja min mand gør mig glad, ihh hvor han elsker mig højt og sørger for at vise det og så er han så dejlig når han lige tager 5 min ekstra i sengen når han skal op kl. 4 bare for at ligge og holde om mig..
Og så min dreng, jubiiii han har sovet igennem 3 dage nu... skønt....

Anmeld

28. august 2009

Bondepigen

sarahb skriver:

hvor skønt
Du stråler jo i dine indlæg... så dejligt at læse...

Ja min mand gør mig glad, ihh hvor han elsker mig højt og sørger for at vise det og så er han så dejlig når han lige tager 5 min ekstra i sengen når han skal op kl. 4 bare for at ligge og holde om mig..
Og så min dreng, jubiiii han har sovet igennem 3 dage nu... skønt....

Årh det lyder hyggeligt, at manden lige tager 5 min. til at holde om dig inden han står op. Det gør Ove osse tit, men ikke hver dag.

Det er bare guld værd, når børnene sover igennem. Det er så fantastisk, at få en hel nats søvn i en køre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.