Øget antrale follikler i højre side? Godt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle,

Efter min PCO scanning, som jeg ikke har, så står der i min journal "øget antal antrale follikler i højre ovarium". 

Er det positivt eller negativt? Jeg kan ikke tolke det?

Mon nogen der kan hjælpe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

mpr

Anonym skriver:

Hej alle,

Efter min PCO scanning, som jeg ikke har, så står der i min journal "øget antal antrale follikler i højre ovarium". 

Er det positivt eller negativt? Jeg kan ikke tolke det?

Mon nogen der kan hjælpe? 

Det er negativt, det betyder at du har svære ved at udvikle æg i den som der er øget mængde i.. :/ Kender det selv har øget i begge sider..

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Det er negativt, det betyder at du har svære ved at udvikle æg i den som der er øget mængde i.. :/ Kender det selv har øget i begge sider..

Okay, tak for svar. Hvad gør de ved det og kan man selv gøre noget? Hun sagde det ikke til scanningen men kun skrevet det i min journal. 

Anmeld

26. januar 2015

mpr

Anonym skriver:

Okay, tak for svar. Hvad gør de ved det og kan man selv gøre noget? Hun sagde det ikke til scanningen men kun skrevet det i min journal. 

I og med du ikke har pco så er jeg lidt i tvivl om hvad de gør, men vil gå ud fra at de vil have gang i noget hormon behandling på et tidspunkt, når i har prøvet selv over 1 år

Anmeld

27. januar 2015

Anonym trådstarter

mpr skriver:

I og med du ikke har pco så er jeg lidt i tvivl om hvad de gør, men vil gå ud fra at de vil have gang i noget hormon behandling på et tidspunkt, når i har prøvet selv over 1 år

Vi har prøvet 1 år nu og skal starte i behandling starten ad februar. 

Synes bare det er mærkeligt hun ikke sagde noget. 

Anmeld

27. januar 2015

Anonym trådstarter

Kan det være grunden til at jeg har en normal cyklus og så en måned op til 53 dage - sådan skiftes det. Fordi den højre er længere tid om at lave æg/ måske slet ikke laver æg?

Er på dag 36 i dag og har testet positiv for æl dag 22. 

Føler lige bare man søger efter en forklaring hvorfor det er så svært st blive gravid men det skræmmer mig også lidt at skulle i behandling. Men vi har aftalt vi bliver tjekket og tager den derfra (for ikke at spilde flere års prøven, hvis vi ikke kan få børn normalt) 

Hvordan er det gået med dig og behandlingen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.