Kan de redes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
2 svar
2 synes godt om
26. januar 2015

CaWi

Jeg har nogle hovedpude betræk som er blevet sådan lidt fedtede/glatte på overfladen. De bliver vasket ved 60 grader, og ligger på sengen maks to uger.

Er der et husmor råd mod  dette? Ville være ked af at smide dem ud, sættet har været dyrt og er kun et halvt år gammelt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

Røverdatter

CAWI skriver:

Jeg har nogle hovedpude betræk som er blevet sådan lidt fedtede/glatte på overfladen. De bliver vasket ved 60 grader, og ligger på sengen maks to uger.

Er der et husmor råd mod  dette? Ville være ked af at smide dem ud, sættet har været dyrt og er kun et halvt år gammelt.

Prøv eventuelt at lægge dem i blød i eddike-vand (eddike og vand). Ved ikke om det vil hjælpe, men eddike er jo suverænt til mange ting  Lad dem være en time eller to og prøv så at vaske dem igen, hvor du ligeledes bruger eddike som skyllemiddel 

Anmeld

26. januar 2015

CaWi

Røverdatter skriver:

Prøv eventuelt at lægge dem i blød i eddike-vand (eddike og vand). Ved ikke om det vil hjælpe, men eddike er jo suverænt til mange ting  Lad dem være en time eller to og prøv så at vaske dem igen, hvor du ligeledes bruger eddike som skyllemiddel 

Mange tak for rådet.

Det vil jeg helt sikkert prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.