Meget tyngdefornemmelse? I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
3 svar
2 synes godt om
26. januar 2015

86nille

Ja siden fredag har jeg godt nok fået tyngdefornemmelse lige meget om man går står eller sidder på wc.. Har en ide om  hun har lagt sig fast nu og tror i det er derfor jeg har disse smerte oveni? Altså niven og jag i både tarme og skede. Lysken osv.. Ska siges det er tvillinger og er i uge 36 så de må selvfølgelig meget gerne komme.. Men ja er lidt urolig for disse smerter og ska først tjekkes fredag.. Men ja den sidste del af graviditeten er måske bare skide hård?? undskyld det lange indlæg... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

Mor til guldklumpen

Jeg har det på præcis samme måde. Er 38+1 og fik det for fire uger siden. Jordmoderen sagde det var fordi han stod fast og lå dybt, så det er helt normalt ��. 

Anmeld

26. januar 2015

Masig

Jeg har det på samme måde.  Han ligger lidt dybt men har ikke sat sig fast endnu. Er så også kun 34+... men har også tyngdefornemmelsen og smerterne... har lige fået besked på idag at være sygemeldt og sengeliggende så det er jo ikke helt gode tegn for mig. Men for dig i uge 36 med tvillinger tænker jeg det sagtens kan være fordi de gerne vil ud nu.. og det er jo heller ikke faretruende for tidligt 

Anmeld

26. januar 2015

86nille

Oki tak piger så er det nok bare snart tid 

er også ret besværet nu og blir sgu så ked af det efterhånden så nok er nok nu.. Pøj Pøj til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.