Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
7 svar
4 synes godt om
26. januar 2015

Sabrina123

Hej baby.dk 

jeg skriver til jer i håb om at I måske kan svare mig herinde.

hvis jeg har haft samleje med min kæreste flere gange, uden at han er kommet i mig? Og jeg ikke er blevet gravid.... Og vi så har prøvet en gang, hvor han ER KOMMET I MIG.... (Uden nogen form for beskyttelse) kan jeg så være gravid? Og hvor langtid går der før man kan mærke det? /teste det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja ved ubeskyttet sex er der risiko for graviditet. 

Hvornår havde du din menstraution sidst? Man siger at de fleste kan teste positivt ved graviditet på forventet mens-dag. Som så er ca 14 dage efter ægløsning.

håber det giver lidt mening

Anmeld

26. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Sabrina123 skriver:

Hej baby.dk 

jeg skriver til jer i håb om at I måske kan svare mig herinde.

hvis jeg har haft samleje med min kæreste flere gange, uden at han er kommet i mig? Og jeg ikke er blevet gravid.... Og vi så har prøvet en gang, hvor han ER KOMMET I MIG.... (Uden nogen form for beskyttelse) kan jeg så være gravid? Og hvor langtid går der før man kan mærke det? /teste det.

Ja, det kan du selvfølgelig godt - det er jo sådan man bliver gravid. Du kan test på den dag, hvor din forventede menstruation udebliver. 

Anmeld

26. januar 2015

naj88

Du kan sagtens blive gravid, uden han kommer oppe i dig.

Hvis du ikke vil være gravid, vil jeg anbefale dig at bruge prævention. Det andet er simpelthen for dumt! 

Anmeld

27. januar 2015

Sabrina123

Tak fordi I tog jer tid til at skrive her. Det var nu mere, hvor stor sandsynligheden er, for at blive gravid, når han kommer i mig.

det er kun 3 dage siden han kom i mig, og jeg har det allerede dårligt. 

Har f.eks rygsmerter. ? 

Anmeld

27. januar 2015

AnoMe

Sabrina123 skriver:

Tak fordi I tog jer tid til at skrive her. Det var nu mere, hvor stor sandsynligheden er, for at blive gravid, når han kommer i mig.

Har f.eks rygsmerter. ? 

Så hurtigt kan du ikke få symptomer på graviditet 

Anmeld

27. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Sabrina123 skriver:

Har f.eks rygsmerter. ? 

Hvis du allerede har det dårligt, er der tale om noget andet. Du vil ikke mærke tegn på en graviditet så tidligt.

Som et par andre har foreslået - så skynd dig at få styr på noget prævention. Det er ikke til at sige noget om sandsynligheden for graviditet når du ikke bruger beskyttelse - der skal sådan set bare en enkelt gang til, så kan den være der.

Hvis du er i tvivl om dine muligheder med de forskellige former for prævention, så få taget en snak med din læge, som vil vejlede dig. 

Held og lykke

Anmeld

28. januar 2015

mummimia

og også selvom han ikke kommer i dig kan du altså bliver gravid af præsperm som kommer når man har sex...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.