Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: Købt fra Kina, den er helt ny
Købt fra Kina, den er helt ny
Hvor langtid tog det dør du bestilte den og du modtog den.? Var det via post Danmark. Kan det anbefales
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mussimor skriver: Hvor langtid tog det dør du bestilte den og du modtog den.? Var det via post Danmark. Kan det anbefales
ca 14 dage
H&m har en fin en til 175. De har også sko til
Har fundet den her
http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=179-889544_116
Det havde jeg ikke tænkt at hm havde fastelavn kjoler . Det skal nok lige tjekkes om de har det i min lokale hm butik...
newsence skriver: Den er rigtig fin syntes jeg.. De pakker den meget men på en bøjle i en time eller to så er alle folder rettet ud... Og min niece var helt vild og den fra Bilka den var slet ikke nær så fin sagde hun ( 5 år)
Den er rigtig fin syntes jeg.. De pakker den meget men på en bøjle i en time eller to så er alle folder rettet ud...
Og min niece var helt vild og den fra Bilka den var slet ikke nær så fin sagde hun ( 5 år)
Hvordan er den i str?? Min pige er ca 110 cm
GUSO skriver: Hvordan er den i str?? Min pige er ca 110 cm
min niece er en 110-116 i følge min søster og købte den der hedder 4-5 år og den passede hende fint.. en anelse for stor i maven men hun er også ultra tynd...
newsence skriver: min niece er en 110-116 i følge min søster og købte den der hedder 4-5 år og den passede hende fint.. en anelse for stor i maven men hun er også ultra tynd...
Tak har også en tynd starut hun bruger også 110/116 så det passer nok fint tak skal du have
Jeg har købt en i den størrelse hun bruger 116 men desværre meget lille
Den her er fra amazon.co.uk til 149 kr Den er virkelig virkelig fin - og det var inkl alt tilbehøret hun har på..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128