Når du ikke er færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
4 svar
5 synes godt om
26. januar 2015

Anonym trådstarter

keg vælger at være anonym da jeg ikke ønsker at blive googlet .. 

Sagen er den jeg kan virkelig mærke på mig selv jeg på ingen måde er færdig med at få børn , der mangler ligesom noget ... 

Jeg har to fantastiske børn , jeg er sammen med deres far . Men han ønsker vitterlig ikke flere børn �� jeg kan mærke på mig selv keg slet ikke kan komme over ens med den beslutning. 

Der mangler lige den sidste . 

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig .. Jeg elsker jo den mand og vil gerne leve sammen med ham . Men jeg ved ikke om jeg kan hvis ikke vi kan finde en læsning omkring børn .. 

Han har melding han vil have kappet strengene .. 

Begge vores børn havde kolik desværre og det er en af grundene til han ikke ønsker flere desuden siger han os alt er nemmere med to frem for 3 børn , en tilbyder hånd . Alt er billigere med to frem for 3 han finder så mange argumenter �� 

lige nu er jeg bare møg ked af det over aldrig at skal opleve en graviditet aldrig opleve baby aldrig opleve spark jamen alt hvad der med følger en baby .. ������

Jeg ved slet ikke hvad jeg vil med det her , jeg havde bare brug for at få det ud et sted , et sted hvor ingen kender mig og ingen kan dømme mig .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

lineog4

Stod det til mig fik vi også mindst et barn til, men min kære mand har takket pænt nej tak. 

Jeg ønsker ikke børn med en anden mand, jeg ønsker ikke at leve uden min mand, jeg ønsker kernefamilien og trygheden. Jeg ønsker at fejre alle mine børns fødselsdage, være sammen med dem alle juleaftener mm. Derfor har jeg set i øjnene at babyer er noget jeg oplever hos andre, og den næste baby jeg skal forelske mig er mit barnebarn. 

Du må jo vurdere hvad er vigtigst? Din mand har meldt klart ud og den udmelding skal også respekteres. Især hvis han er aå afklaret så han vil steriliseres, for så er det jo ikke bare fordi han lige nu ikke vil, men formodentlig en velovervejet beslutning.

kan sagtens forstå dig, men kan også forstå din mand. Og ja I må jo sammen og hver for sig træffe bestemmelser.

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Stod det til mig fik vi også mindst et barn til, men min kære mand har takket pænt nej tak. 

Jeg ønsker ikke børn med en anden mand, jeg ønsker ikke at leve uden min mand, jeg ønsker kernefamilien og trygheden. Jeg ønsker at fejre alle mine børns fødselsdage, være sammen med dem alle juleaftener mm. Derfor har jeg set i øjnene at babyer er noget jeg oplever hos andre, og den næste baby jeg skal forelske mig er mit barnebarn. 

Du må jo vurdere hvad er vigtigst? Din mand har meldt klart ud og den udmelding skal også respekteres. Især hvis han er aå afklaret så han vil steriliseres, for så er det jo ikke bare fordi han lige nu ikke vil, men formodentlig en velovervejet beslutning.

kan sagtens forstå dig, men kan også forstå din mand. Og ja I må jo sammen og hver for sig træffe bestemmelser.

Du har uden tvivl ret ... 

Jeg kan os sagtens se det fra hans side .. Tusind tak for dit brugbare svar .. 

Anmeld

26. januar 2015

Soffy27

Hehe - jer går jeg også og drømmer om en til.. Vi har også 2 styks lækre knægte - min mand er 10 år ældre, så kan jo godt forstå ham +han har 2 fra tidligere.. Jeg har brugt alle overtalelsesevner men svaret er et klart nej! Mine æggestokke skriger dog efter en mere  

Han gik fra ikke at ville have flere børn overhovedet til at få 2 med mig.. Så der er ikke andet for end at bide min skrukhed i mig  

ØV øv - og hvor kan jeg godt forstå dig! 

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Hehe - jer går jeg også og drømmer om en til.. Vi har også 2 styks lækre knægte - min mand er 10 år ældre, så kan jo godt forstå ham +han har 2 fra tidligere.. Jeg har brugt alle overtalelsesevner men svaret er et klart nej! Mine æggestokke skriger dog efter en mere  

Han gik fra ikke at ville have flere børn overhovedet til at få 2 med mig.. Så der er ikke andet for end at bide min skrukhed i mig  

ØV øv - og hvor kan jeg godt forstå dig! 

Jeg må nok os indse det ikke bliver anderledes .. 

Min mand har os en fra tidligere men ikke en han ser .. 

Men ja æggestokkene de kalder virkwlig på baby ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.