keg vælger at være anonym da jeg ikke ønsker at blive googlet ..
Sagen er den jeg kan virkelig mærke på mig selv jeg på ingen måde er færdig med at få børn , der mangler ligesom noget ...
Jeg har to fantastiske børn , jeg er sammen med deres far . Men han ønsker vitterlig ikke flere børn jeg kan mærke på mig selv keg slet ikke kan komme over ens med den beslutning.
Der mangler lige den sidste .
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig .. Jeg elsker jo den mand og vil gerne leve sammen med ham . Men jeg ved ikke om jeg kan hvis ikke vi kan finde en læsning omkring børn ..
Han har melding han vil have kappet strengene ..
Begge vores børn havde kolik desværre og det er en af grundene til han ikke ønsker flere desuden siger han os alt er nemmere med to frem for 3 børn , en tilbyder hånd . Alt er billigere med to frem for 3 han finder så mange argumenter
lige nu er jeg bare møg ked af det over aldrig at skal opleve en graviditet aldrig opleve baby aldrig opleve spark jamen alt hvad der med følger en baby ..
Jeg ved slet ikke hvad jeg vil med det her , jeg havde bare brug for at få det ud et sted , et sted hvor ingen kender mig og ingen kan dømme mig ..
Anmeld