Udsalg på vintertøj og spar mange penge :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
4 synes godt om
26. januar 2015

Troldemommi

Lige en lille info, mange steder på nettet er der udsalg nu hvor man kan spare mange penge, jeg har lige bestilt en ny flyverdragt til min datter til næste vinter og sparede lige 350kr i forhold til normalpris, har allerede købt til min søn og sparede der 300 kr. 

bare lige hvis der er andre der vil tænke lidt fremad 

man kan også spare rigtig mange penge ved at købe vintertøj til sommer, der syntes jeg bare tit at udvalget er ret småt pga, udsolgte varer.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

Michella2

Hvor har du handlet tøj henne, hvis man må spørge? 

Anmeld

26. januar 2015

Troldemommi

Michella2 skriver:

Hvor har du handlet tøj henne, hvis man må spørge? 

hjemmesiden hedder heaven4kids, har ikke handlet på den side før det var bare der de lige havde den flyverdragt min datter bedst kunne lide 

Monica

Anmeld

26. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Troldemommi skriver:

hjemmesiden hedder heaven4kids, har ikke handlet på den side før det var bare der de lige havde den flyverdragt min datter bedst kunne lide 

Monica

Jeg har handlet der flere gange og det er super gode ting man kan købe til super priser - men det bedste synes jeg, at de sender fragtfrit

Anmeld

26. januar 2015

Troldemommi

MoarHvidovre skriver:

Jeg har handlet der flere gange og det er super gode ting man kan købe til super priser - men det bedste synes jeg, at de sender fragtfrit

det lyder jo godt, jeg syntes også det er fedt man ikke skal betale for fragten 

Monica

Anmeld

26. januar 2015

FrkGranger

Jeg tør desværre ikke købe tøj til så langt frem for tænk nu det er for småt når vi når der til eller alt for stort hvis han nu er en lille en...

Hvordan regner i str ud og et år?

Anmeld

26. januar 2015

Troldemommi

FrkGranger skriver:

Jeg tør desværre ikke købe tøj til så langt frem for tænk nu det er for småt når vi når der til eller alt for stort hvis han nu er en lille en...

Hvordan regner i str ud og et år?

det syntes jeg ikke er svært, jeg tænker på deres aldre til den tid, deres højde nu og så tjekker jeg om tøjets mærke, nogle mærker er større end andre, og læser gerne noget om pasformen, min søn har en lang krop og korte ben og min datter har det modsat  

Monica 

Anmeld

26. januar 2015

Muffinmus

jeg har også været i gang med våde flyverdragter, skitøj, termostøvler, vinterstøvler osv...jeg plejer at være godt til at røgen ud. Og køber de lækre ting, så dur det en meget sjælden gang ikke, kan det sagtens sælges til samme pris jeg selv gav.

Anmeld

26. januar 2015

Troldemommi

MariaE skriver:

jeg har også været i gang med våde flyverdragter, skitøj, termostøvler, vinterstøvler osv...jeg plejer at være godt til at røgen ud. Og køber de lækre ting, så dur det en meget sjælden gang ikke, kan det sagtens sælges til samme pris jeg selv gav.

så behøver det jo slet ikke at være dyrt at have børn   Idag har jeg lige købt en vinterjakke til min datter til næste vinter, så flot og som ny for skaldede 40 kr 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.