Gravid men næsten ingen symptomer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
4 svar
2 synes godt om
26. januar 2015

Mjh1994

Hej alle

Jeg fandt for et par dage siden ud af at jeg er gravid (ifølge min hoved regning er jeg snart 7 uger henne) skal til lægen på tirsdag

På trods af at jeg er gravid har jeg næsten ingen symptomer, har lidt bryst spændinger, men ellers ikke andet. Er det normalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

MT86

Mjh1994 skriver:

Hej alle

Jeg fandt for et par dage siden ud af at jeg er gravid (ifølge min hoved regning er jeg snart 7 uger henne) skal til lægen på tirsdag

På trods af at jeg er gravid har jeg næsten ingen symptomer, har lidt bryst spændinger, men ellers ikke andet. Er det normalt??

Helt normalt! Jeg havde ingen symptomer med mine to første, men denne her shit en kvalme jeg har haft hehe... 

Tillykke med den lille spire!!

Anmeld

26. januar 2015

lillespir26

Mine symp kom først efter uge 12 og svinger meget nu føler jeg mig kun gravid når h#n sparker og har faktisk har det sådan det meste af tiden 

Anmeld

26. januar 2015

Mjh1994

MT86 skriver:

Helt normalt! Jeg havde ingen symptomer med mine to første, men denne her shit en kvalme jeg har haft hehe... 

Tillykke med den lille spire!!

Okay, så ikke alle får symptomer og mange Tak

Anmeld

26. januar 2015

emsaroto

Der er ingen graviditet der er ens, og man kan sagtens have ingen symptomer som gravid. 

Jeg havde absolut intet, fri for symptomer og graviditets gener ved begge graviditeter .. blev bare større .. det var det der skete hos mig. 

Helt normalt!

Og tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.