Fortælle forældre om ens graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2015

Mom2

Hej mødre.

Hvordan fortalte I jeres forældre, at de skulle være bedsteforældre? Har siddet og snakket med en veninde i dag, som var helt på bar bund... Hvis ikke I kan komme med gode måder, så ved jeg ikke hvem kan.. Så hit me (os)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

HappyOne

Christina88 skriver:

Hej mødre.

Hvordan fortalte I jeres forældre, at de skulle være bedsteforældre? Har siddet og snakket med en veninde i dag, som var helt på bar bund... Hvis ikke I kan komme med gode måder, så ved jeg ikke hvem kan.. Så hit me (os)

Jeg er selv gravid i 6. uge og har tænkt over det. 

Vi venter med at fortælle det til vi har billede af den lille spire g så køber i blomster og sætter billedet i og skriver noget med at de skal være mormor/morfar.

Til min svigerforældre laver vi en slags fakura med at deres bestilling er gennemført og er fremme på terminsdatoen (engang sidst i september)

Anmeld

25. januar 2015

CC.

Prøv at søge på youtube efter pregnancy.....

Nej, nu gjorde jeg det lige for dig: https://www.youtube.com/results?search_query=pregnancy+announcement+to+parents

Ved ikke om det er tilladt at sætte links ind, men her er i hvert fald nogle du kan stjæle lidt idéer fra  

Anmeld

25. januar 2015

Chevro

Christina88 skriver:

Hej mødre.

Vi pakkede et sæt babytøj ind og en sut i en lille pakke - og sagde vi havde købt noget til mine forældre og min søster  Så de satte sig jo alle tre mens min mor pakkede op! Sys det var så fedt at se deres reaktion <3

Anmeld

26. januar 2015

Karina1

Første gang fortalte vi det bare til dem her 2.gang havde vi købt en trøje til vores søn, hvor der står 'storebror' på, mine forældre så det med det samme og spurgte om det var en hentydning til noget også blev de bare glade  hvor min Svigerfamilie var lidt langsomme og ikke rigtig så noget før vi havde været der i en times tid!  men det var sjovt at se hvordan de reagerede, fordi de selv skulle spørge om hvad det var for noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.