Hvornår burde jeg kunne teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
2 synes godt om
25. januar 2015

Anonym trådstarter

Her hjemme arbejdes der på en lillebror - søster. Jeg er næsten helt sikker på - ud fra min krops symptomer - at jeg er blevet gravid her i første cyklus. Jeg er i dag 3+4, og jeg får stadig kun negative tests. Hvornår burde jeg kunne teste positiv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

stinemavepine

Den helt enkelte "regel" siger jo på dagen, hvor du skulle have haft din menstruation.

Nogle kan selvfølgelig teste positiv tidligere, men der er vidst også risiko for at få et falsk svar (både negativ og positivt). 

Jeg synes du skal prøve at distrahere dig selv bedst muligt - verdens sværeste opgave - og vente med at teste igen til på den dag, hvor din menstruation burde komme (men forhåbentlig ikke gør det )

Held og lykke 

Anmeld

26. januar 2015

HappyOne

Jeg testede først svagt positiv 4+3 

Anmeld

26. januar 2015

KThomsen

Testede svag positiv 3+4 idag er jeg 9+1 og skal have lavet vandrejournal idag og have tid til nf

Anmeld

26. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg havde en SA i august, der testede jeg negativ 4+3, testede så første igen en måneds tid senere, hvor den var bragende positiv.

Men altså ingen positiv test i 4+3, men det kan selvfølgelig også være fordi der var noget galt. Eller måske er jeg bare langsom til at danne HCG. Jeg har også en formodning om at jeg har ret sen ægløsning - måske dag 21-24, så det giver vel også meget god mening at jeg først kan teste positivt senere. Forstår så bare ikke hvorfor symptomerne allerede er der...!? 

Anmeld

26. januar 2015

biniek

Jeg testede meeega tydelig positiv 4+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.