Kan ikke få luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. januar 2015

Tazling

Hej alle, er 28+4 idag og kan ikke holde ud at ligge ned, kan ikke få luft eller sove ordenligt om natten, jeg føler at jeg ligger vildt uroligt! 

Hvad kan det være ?:-s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

lillespir26

Hvis det er fordi du ligger på ryggen skal du prøve at lægge dig på siden da livmoderen trykker på den store blodåre der får til hjertet og derfor begrænser blodtilførelsen til kroppen og babyen man kan blive virkelig dårlig og besvime 

Anmeld

25. januar 2015

Tazling

lillespir24 skriver:

Hvis det er fordi du ligger på ryggen skal du prøve at lægge dig på siden da livmoderen trykker på den store blodåre der får til hjertet og derfor begrænser blodtilførelsen til kroppen og babyen man kan blive virkelig dårlig og besvime 

Jeg prøver også at ligge på siden, men kan ikke holde det ud :/

Anmeld

25. januar 2015

Sitrani

Tazling skriver:

Hej alle, er 28+4 idag og kan ikke holde ud at ligge ned, kan ikke få luft eller sove ordenligt om natten, jeg føler at jeg ligger vildt uroligt! 

Tror det er en helt alm. graviditets-gene desværre.... jeg lå af h til det meste af mine graviditeter.... havde også bækkenløsning... men tror mange gravide ligger dårligt om natten.... prøv om du kan arrangere nogle puder under maven, så den ikke tynger sådan. ... og ellers - så hold ud!!!

Anmeld

25. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Tazling skriver:

Helt almindelig graviditets gene. Jeg gjorde det at jeg staplede mig om med puder så jeg halvvejs sad op mens jeg sov, men alligevel lå så meget ned at det ikke gjorde ondt i bækkenet. Jeg havde svær bækkenløsning og kunne slet ikke ligge på siden pga af smerterne. - Har faktisk stadig problemet med det selvom det er mere end 6 mdr siden jeg fødte. 

Anmeld

25. januar 2015

Gabriel

Prøv at ligge på siden med en pude eller dyne mellem benene og en under maven. Ellers kan det hjælpe at du nærmest sidder op og sover med puder i ryggen. Men det er helt normalt. Man sover ikk særlig godt med sådan en mave. Desværre

Anmeld

25. januar 2015

Tazling

Gabriel skriver:

Prøv at ligge på siden med en pude eller dyne mellem benene og en under maven. Ellers kan det hjælpe at du nærmest sidder op og sover med puder i ryggen. Men det er helt normalt. Man sover ikk særlig godt med sådan en mave. Desværre

Puha 

Nej synes det er hårdt ! Og den bliver bare større og større ! 

Har også bækkenløsning og lidt vand i benene! 

Og min baby, han ligger tit i venstre side og presser op mod mine ribben, så det gør ondt fra ribben om til ryggensøjlen 

Anmeld

25. januar 2015

TrineMine86

Tazling skriver:

Puha 

Nej synes det er hårdt ! Og den bliver bare større og større ! 

Har også bækkenløsning og lidt vand i benene! 

Og min baby, han ligger tit i venstre side og presser op mod mine ribben, så det gør ondt fra ribben om til ryggensøjlen 

Det er desværre helt almindelige gener, i sidste graviditet sad jeg op og sov til sidst, sov kun få timer af gangen og gik lidt rundt, sov lidt igen osv.. Kan også mærke at jeg begynder at kan mærke presset på lunger osv, er 30+1 Idag.. 

Anmeld

25. januar 2015

Gabriel

Jeg var ikk engang særlig stor under min graviditet men havde alligevel de samme gener og kastede op i alle 9 måneder. Er påiingen måde enig med kvinder der siger det er fantastisk at være gravid. Jeg synes det var et rent helvede for at sige det mildt. Men det er det hele værd når først man har guldklumpen i sine arme og der er ingen tvivl om at jeg gør det igen .

Så der er ikk så meget andet at sige end hold ud! Du får det hele tilbage i smil og kærlighed!

Anmeld

25. januar 2015

Tazling

Gabriel skriver:

Jeg var ikk engang særlig stor under min graviditet men havde alligevel de samme gener og kastede op i alle 9 måneder. Er påiingen måde enig med kvinder der siger det er fantastisk at være gravid. Jeg synes det var et rent helvede for at sige det mildt. Men det er det hele værd når først man har guldklumpen i sine arme og der er ingen tvivl om at jeg gør det igen .

Så der er ikk så meget andet at sige end hold ud! Du får det hele tilbage i smil og kærlighed!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.