Bliver sindsyg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2015

Anonym trådstarter

Okay, det her er lidt pinligt,  men bliver snart sindsyg.. Blev insemineret tidligere på ugen, og siden da har det kløet on/off troede først det var svamp men det er det ikke, og det er også unormalt for mit vedkommende i hvertfald at kløen ikke er udvendig men inde i skeden, så det er jo ikke ligefrem at man kan klø igen 

Er der andre der har haft problemer af den grad?? Har altid haft et problem med min pH værdi, men min salve som normalt hjælper hvis pH værdien dernede bliver for høj, sviger når den påføres nu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Missy_B

Anonym skriver:

Okay, det her er lidt pinligt,  men bliver snart sindsyg.. Blev insemineret tidligere på ugen, og siden da har det kløet on/off troede først det var svamp men det er det ikke, og det er også unormalt for mit vedkommende i hvertfald at kløen ikke er udvendig men inde i skeden, så det er jo ikke ligefrem at man kan klø igen 

Er der andre der har haft problemer af den grad?? Har altid haft et problem med min pH værdi, men min salve som normalt hjælper hvis pH værdien dernede bliver for høj, sviger når den påføres nu... 

Er du sikker på at det ikke er svamp?

Nu har jeg kun haft svamp 1 gang i mit liv, men der kløede det som bare pokkers indvendigt i skeden.

Anmeld

24. januar 2015

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Er du sikker på at det ikke er svamp?

Nu har jeg kun haft svamp 1 gang i mit liv, men der kløede det som bare pokkers indvendigt i skeden.

Har haft svamp flere gange og det føles ikke på samme måde.. det kan sagtens være lige i åbningen men aldrig inde i selve skeden..

Anmeld

24. januar 2015

Missy_B

Anonym skriver:

Har haft svamp flere gange og det føles ikke på samme måde.. det kan sagtens være lige i åbningen men aldrig inde i selve skeden..

Jeg ville nok ringe og høre klinikken ad mandag ..

Anmeld

25. januar 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

De første 3 gange jeg blev insemineret skete nøjagtig det samme. Og det kløer voldsomt. Aner ikke hvorfor, tænker at kroppen har fået noget, den ikke er vant til. 

Jeg gik ik til lægen, da jeg synes det mindede meget om svamp, også selvom det var oppe i skeden. Efter brug af canesten forsvinder det. Giv det et forsøg, da man jo bliver vild i hovedet af det kløen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.