Ægløsning før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. januar 2015

AnoMe

Hej

jeg plejer at have en regelmæssig cyklus.. Kan næsten stille uret efter min ægløsning og mens.. Min mens kom d. 16. Januar og ægløsning skulle komme d. 30. Januar.. Men står så med en positiv ægløsningstest i aften.. Tog testen fordi det føles som om at jeg har ægløsning + at kæresten slet ikke kan lade mig være og er tændt hele tiden (sådan er han altid når jeg har ægløsning)

hvad sker der for min krop? Kan det være fordi jeg er så depri på det sidste? Der er mange ting som går mig imod og en bekendt kørte galt og mistede livet på Langeland i går aftes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Rockertand

AnoMe skriver:

Hej

jeg plejer at have en regelmæssig cyklus.. Kan næsten stille uret efter min ægløsning og mens.. Min mens kom d. 16. Januar og ægløsning skulle komme d. 30. Januar.. Men står så med en positiv ægløsningstest i aften.. Tog testen fordi det føles som om at jeg har ægløsning + at kæresten slet ikke kan lade mig være og er tændt hele tiden (sådan er han altid når jeg har ægløsning)

hvad sker der for min krop? Kan det være fordi jeg er så depri på det sidste? Der er mange ting som går mig imod og en bekendt kørte galt og mistede livet på Langeland i går aftes

Den er ikke engang i nærheden af at være positiv??

Anmeld

24. januar 2015

AnoMe

Rockertand skriver:

Den er ikke engang i nærheden af at være positiv??

Kan det ikke ses? 

Anmeld

24. januar 2015

lrc

begge streger skal være lige tydelige. Eller teststregen skal være tidligere end kontrolstregen

ellers er den ikke positiv for ægløsning

Anmeld

24. januar 2015

AnoMe

lrc skriver:

begge streger skal være lige tydelige. Eller teststregen skal være tidligere end kontrolstregen

ellers er den ikke positiv for ægløsning

Jamen så er den jo nok helt tydelig i morgen eller overmorgen men så er det stadig før tid

Anmeld

24. januar 2015

Rockertand

AnoMe skriver:

Jamen så er den jo nok helt tydelig i morgen eller overmorgen men så er det stadig før tid

Det skal du ikke regne med, den slags streger kan de fleste lave hele cyklus igennem, og den er slet ikke kraftig nok til at indikere ægløsning lige rundt om hjørnet.

Anmeld

25. januar 2015

AnoMe

Fra i dag

Anmeld

25. januar 2015

AnoMe

Fra i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2015

grinny

Stadig negativ 

Anmeld

25. januar 2015

AnoMe

grinny skriver:

Stadig negativ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.