Fortvivlet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2015

Babywish1991

Hej piger. Nu skal i høre. For 3-4 mdr siden smed jeg p pillerne, vi var enige om det. Er nu gået to dage over tid, den er kommet til tiden de sidste to gange. 

Fandt så lige ud af idag, at min såkaldte kæreste har været mig utro i en måned.. Så er gået fra ham. 

Så HVIS jeg nu er gravid, hvad ville i så gøre? Min største drøm er at få et barn. Vi var sammen i næsten 4 år og har sku tabt tilliden til mænd, de kærester jeg har haft har været utro på forskellige måder. Skal jeg beholde det? hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

esioul

Babywish1991 skriver:

Hej piger. Nu skal i høre. For 3-4 mdr siden smed jeg p pillerne, vi var enige om det. Er nu gået to dage over tid, den er kommet til tiden de sidste to gange. 

Fandt så lige ud af idag, at min såkaldte kæreste har været mig utro i en måned.. Så er gået fra ham. 

Så HVIS jeg nu er gravid, hvad ville i så gøre? Min største drøm er at få et barn. Vi var sammen i næsten 4 år og har sku tabt tilliden til mænd, de kærester jeg har haft har været utro på forskellige måder. Skal jeg beholde det? hvad synes i?

Tror ikke jeg ville "tage sorgerne på forskud". Det er meget normalt cyklus kan svinge lidt efter p pille stop. Tag en test og tag den derfra 

Det gør mig i øvrigt ondt at høre 

Anmeld

24. januar 2015

Babywish1991

esioul skriver:

Tror ikke jeg ville "tage sorgerne på forskud". Det er meget normalt cyklus kan svinge lidt efter p pille stop. Tag en test og tag den derfra 

Det gør mig i øvrigt ondt at høre 

Ja det er som at få en kniv i ryggen!

Anmeld

24. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Først og fremmest, afsted til lægen og bliv tjekket for seksuelt overført sygdomme! 

Dernæst HVIS du er gravid, skal du jo gøre op med dig selv om du kan holde til at være forældre SAMMEN med ham, forevigt?

Og sikke en skid!

Anmeld

24. januar 2015

l.kjoeller

Babywish1991 skriver:

Det er synd for dig  jeg ville teste og vente  med at bekymre  mig om det før det er aktuelt  

Anmeld

24. januar 2015

Rockertand

Babywish1991 skriver:

Enig, test først.

Hvis den skulle være positiv, så brug lige et par timer på at læse i "enlige-forummet" rundt omkring på nettet, det er bedre at være forberedt på en evt. virkelighed i stedet for kun at have en urealistisk forestilling om en problemfri fremtid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.