Så ramte sneen endelig os :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
12 svar
6 synes godt om
24. januar 2015

Olaf

som overskriften siger så vågnede vi endelige op med sne her, det har kun været ventet siden oktober  

så barn og hund stod klar kl 7 til at skulle ud at lege, dog måtte de lige vente til kl 8, da vi lige skulle have morgenmad  

er sneen også faldet ved jer ? Og billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Michella2

Her er sneen lige begyndt.. Men jeg ved at ungerne skal ud i eftermiddag når der er kommet en masse sne og lege 

Anmeld

24. januar 2015

Olaf

Michella2 skriver:

Her er sneen lige begyndt.. Men jeg ved at ungerne skal ud i eftermiddag når der er kommet en masse sne og lege 

Vi vågnede op til 10 cm sne og så har det sneet siden men her er også to der glæder sig til at komme ud igen 

Anmeld

24. januar 2015

CC.

Ejjjj, nr. 4 billeder smeeeelter mit hjerte!! 

Anmeld

24. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har også endlig fået sne, så vi får venner på besøg sener, til kælkning, bygge snemand og måske en lille sneboldkamp. Ved ik lige hva ungerne ska lave iimens  Vh stine

Anmeld

24. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Sne??? Åååh nej ikke igen. Har ikke lige fået set på vejrudsigten(hvilket jeg egentlig aldrig gør). Jeg er bestemt ikke glad for sne efter vi får nogle år tilbage blev påkørt i snevejr.

her hvor jeg er har der endnu ikke været en snebyge forbi

Bor i lejlighed så i får lige et billed af baggården(en ikke særlig pæn en af slagsen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2015

Olaf

CC. skriver:

Ejjjj, nr. 4 billeder smeeeelter mit hjerte!! 

Ja den kærlighed der er mellem dem to er helt ubeskriveligt  

Anmeld

24. januar 2015

Olaf

StineW79 skriver:

Vi har også endlig fået sne, så vi får venner på besøg sener, til kælkning, bygge snemand og måske en lille sneboldkamp. Ved ik lige hva ungerne ska lave iimens  Vh stine

Haha, min kæreste var os lige ud og mule hans lillebror da han kom

Anmeld

24. januar 2015

Olaf

SDD skriver:

Sne??? Åååh nej ikke igen. Har ikke lige fået set på vejrudsigten(hvilket jeg egentlig aldrig gør). Jeg er bestemt ikke glad for sne efter vi får nogle år tilbage blev påkørt i snevejr.

her hvor jeg er har der endnu ikke været en snebyge forbi

Bor i lejlighed så i får lige et billed af baggården(en ikke særlig pæn en af slagsen)

Så kan jeg godt forstå du ikke kan li sne jeg bryder mig heller ikke om at kører i det, og slet ikke når jeg har min datter med  

men de har ventet på sne i så lang tid da det er hundens første oplevelse med sne  

Anmeld

24. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Olaf skriver:

Så kan jeg godt forstå du ikke kan li sne jeg bryder mig heller ikke om at kører i det, og slet ikke når jeg har min datter med  

men de har ventet på sne i så lang tid da det er hundens første oplevelse med sne  

Det ser godt nok også rigtig hyggeligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.