Kludder i ÆL - to gange på en måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger

Min mand og jeg er i fertilitetsbehandling. Vi har haft et IVF-forsøg, og når min menstruation kommer, er det tid til forsøg nummer to. 

Nå, men til mit spørgsmål: Efter sidste menstruation gik der ca. 14 dage, hvorefter jeg tog et par næsten-positive ÆL tests. Jeg gik ikke så grundigt op i det og tænkte faktisk at jeg blot havde misset tidspunktet, da der aldrig kom en helt positiv test. Jeg havde dog ikke nogle symptomer på ÆL, hvilket jeg plejer at have. 

Alle symptomerne er så i stedet kommet nu - ca. 28 dage efter mens, og altså i virkeligheden nu, hvor jeg snart burde få menstruation. Først tænkte jeg, at det var dette som var på vej - men tog en ÆL test igen og sørme om den ikke igen er næsten-positiv??

Altså, jeg har vel næppe ÆL to gange på en cyklus - men er der nogen af jer som har et bud på, hvad min krop har gang i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Hej piger

Min mand og jeg er i fertilitetsbehandling. Vi har haft et IVF-forsøg, og når min menstruation kommer, er det tid til forsøg nummer to. 

Nå, men til mit spørgsmål: Efter sidste menstruation gik der ca. 14 dage, hvorefter jeg tog et par næsten-positive ÆL tests. Jeg gik ikke så grundigt op i det og tænkte faktisk at jeg blot havde misset tidspunktet, da der aldrig kom en helt positiv test. Jeg havde dog ikke nogle symptomer på ÆL, hvilket jeg plejer at have. 

Alle symptomerne er så i stedet kommet nu - ca. 28 dage efter mens, og altså i virkeligheden nu, hvor jeg snart burde få menstruation. Først tænkte jeg, at det var dette som var på vej - men tog en ÆL test igen og sørme om den ikke igen er næsten-positiv??

Altså, jeg har vel næppe ÆL to gange på en cyklus - men er der nogen af jer som har et bud på, hvad min krop har gang i?

Har du evt. taget en g-test. Æl tests kan vidst slå ud hvis du er gravid. 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Har du evt. taget en g-test. Æl tests kan vidst slå ud hvis du er gravid. 

Det har faktisk ikke strejfet mig (man bliver tydeligvis ikke kvikkere af at være i behandling), for chancerne er så små. Jeg har blot været opsat på at mens gerne måtte komme, så vi kunne komme igang med et forsøg. 

Nå, men det skal selvfølgelig tjekkes - jeg må købe en test senere idag. Tak for svaret!

Anmeld

23. januar 2015

Mulle0802

Jeg vil ikke give dig falske forhåbninger men det kunne jo være, jeg har dog forstået at man altid vil have lift LH i kroppen som kan ses på ÆL test trods man ikke har æl. 

Anmeld

24. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg vil ikke give dig falske forhåbninger men det kunne jo være, jeg har dog forstået at man altid vil have lift LH i kroppen som kan ses på ÆL test trods man ikke har æl. 

Hej igen.

Tak - og jeg forsøger at lade håbet være forholdsvis i bero lidt endnu. Der er intet nyt - hverken mens eller positiv g-test. Jeg ser det an en uges tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.