Menstruationslignende smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2015

TL89

Hej.. 

Jeg er i dag 36+4 og førstegangs gravid. Jeg har de sidste to dage oplevet at vågne op til nogle menstruations agtige smerter i underlivet samtidig med at det strammer henover lænden. De har gået i sig selv igen, men i dag fortsætter det i perioder. 

Er der nogen der har oplevet det den sidste tid af graviditeten ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

lillespir26

TL89 skriver:

Hej.. 

Jeg er i dag 36+4 og førstegangs gravid. Jeg har de sidste to dage oplevet at vågne op til nogle menstruations agtige smerter i underlivet samtidig med at det strammer henover lænden. De har gået i sig selv igen, men i dag fortsætter det i perioder. 

Det er nok plukveer jeg er selv 36+0 og er også begyndt at have lidt ondt 

Anmeld

23. januar 2015

TL89

lillespir24 skriver:

Det er nok plukveer jeg er selv 36+0 og er også begyndt at have lidt ondt 

Det kan godt være det bare er det, men jeg synes bare ikke min mave bliver hård.. 

Anmeld

23. januar 2015

lillespir26

TL89 skriver:

Det kan godt være det bare er det, men jeg synes bare ikke min mave bliver hård.. 

Tror ikke du kan regne med det er ens for alle jeg har f.eks ikke haft plukveer men fik ondt i nat men hvis du er i tvivl så ring en gang til fødemodtagelsen kan jo også være blærebetændelse 

Anmeld

23. januar 2015

minførste

TL89 skriver:

Hej.. 

Din beskrivelse lyder præcis som den jordemoderen gav os igår, da vi var til fødselsforberedelse - på modnings veer. Og de kan sagtens starte et par/nogle uger før at selve fødslen nærmer sig. 

Dog er jeg selv 1 gangsgravid og er kun i uge 28, så jeg ved det jo ikke. Det var bare det jeg tænkte da jeg læste det du skrev 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.