Jeg har valgt anonym da jeg er en smule på hvert ben her i det her dilemma 
sagen er den at jeg har et papbarn som går i en børnehave i en anden by end vi bor.
vi fik fortalt af barnets mor idag at da hun skulle hente barnet i onsdags fortalte en pædagog at han/hun havde haft fat i barnet da barnet havde været uartig så at sige. og det havde så resulteret i nogen mærker på barnets arm 
moren stod så i tænkeboks og har ladet det værre og beslutter så først idag at hun vil kontakte politiet og anmelde det plus at hun vil tage det med børnehaven, men nu vi siger fredag ser vi så at man faktisk intet kan se på armen længere. .
jeg personligt har ikke set mærkerne i onsdags, og ej faren, og vi ved at moren godt kan overdrive med mange ting
men jeg tænker selv at det er lidt sent at melde ud med noget, eller er det blot mig?
jeg tænker også der faktisk ikke skal meget til da barnet er let til mærker når barnet bare leger med børnene herhjemme har vi ses altså barnets halvsøskende 
selvfølgelig duer det ikke at en pædagog tager fat i et barn hårdt, men åhh jeg ved slet ikke
jeg føler jo egentligt ikke jeg har ret til at blande mig, men når faren kommer og spørger hvad jeg mener må jeg jo lytte til mit hjerte.
men tænker også at hvis den stakkels pædagog virkelig tænker shit det var slet ikke meningen, men et skindbarlig uheld så stempler vi måske personen resten af livet ved at køre en sag
Anmeld