Pjække skole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
13 svar
3 synes godt om
23. januar 2015

Anonym trådstarter

Tja jeg har en del pjække skole, nu e jeg lidt bekymre, jeg er på dagpenge , sagsbehandler har selv sendt mig til skole , men hvis hun få vide hvor meget jeg har pjække og hvad vil det ske?? 

Jeg har være rigtigt dårlig og syg! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

Mor1986

Hvis du har været syg og dårlig er det da ikke pjæk

Anmeld

23. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Tja jeg har en del pjække skole, nu e jeg lidt bekymre, jeg er på dagpenge , sagsbehandler har selv sendt mig til skole , men hvis hun få vide hvor meget jeg har pjække og hvad vil det ske?? 

Jeg har være rigtigt dårlig og syg! 

Hvis du er syg, hvorfor har du så ikke bare meldt dig syg?
Så pjækker du jo ikke, men har en grund.

Anmeld

23. januar 2015

BinaMor

Jeg forstår heller ik helt hvad du mener? Syg eller pjæk?

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Altså jeg er tit syg men føler som om jeg pjækker 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Skole få beskede når jeg melder syg, men føler keg tit melder syg.

Anmeld

23. januar 2015

Nystart

Det er jo ikke pjæk hvis man er for syg til at møde op.. er det blot lidt hoste, osv så ses det nok som lal i det lange løb.... 

og hvad kalder du meget mht at være væk? 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Det er jo ikke pjæk hvis man er for syg til at møde op.. er det blot lidt hoste, osv så ses det nok som lal i det lange løb.... 

og hvad kalder du meget mht at være væk? 

Altså gå i skole kun to gang om uge i kun 3 timer undervisning, jeg mener jeg melder meget syg der kan være denne uge jeg melder syge næste uge i skole osv. 

Jeg er alt for syg tit og er stress deprission og har skide svært at koncentrer i skole, så få jeg tit svimmelhed opkast. Ondt i øre og det få jeg også tit. 

Jeg har aldrig sådan være frisk

Men jeg er endnu mere bange for hvad sagsbehandler siger hvis jeg snart skal til samtale.  Bange hun siger ej du er for altid syg , du skal være aktiv osv 

Anmeld

23. januar 2015

Nystart

Anonym skriver:

Altså gå i skole kun to gang om uge i kun 3 timer undervisning, jeg mener jeg melder meget syg der kan være denne uge jeg melder syge næste uge i skole osv. 

Jeg er alt for syg tit og er stress deprission og har skide svært at koncentrer i skole, så få jeg tit svimmelhed opkast. Ondt i øre og det få jeg også tit. 

Jeg har aldrig sådan være frisk

Men jeg er endnu mere bange for hvad sagsbehandler siger hvis jeg snart skal til samtale.  Bange hun siger ej du er for altid syg , du skal være aktiv osv 

Du skal helt sikkert ha bestilt en tid ved lægen.. og have papir på at du har stress og en depression... 

Så der ikke bliver noget.. og ved godt hvordan det er... det kan kræve meget at møde op.. og så længe du gør hvad du kan så kan du jo ikke gøre mere... 

Men mange forstår ikke hvad det betyder at ha det sådan.. for nogle mener at 3 timer ikke er meget.. men det kan det snildt være for en i dit sted... 

de skal jo reagere på at du har fravær... så jeg ville så hurtigt så muligt ringe til lægen og få en snak.

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Du skal helt sikkert ha bestilt en tid ved lægen.. og have papir på at du har stress og en depression... 

Så der ikke bliver noget.. og ved godt hvordan det er... det kan kræve meget at møde op.. og så længe du gør hvad du kan så kan du jo ikke gøre mere... 

Men mange forstår ikke hvad det betyder at ha det sådan.. for nogle mener at 3 timer ikke er meget.. men det kan det snildt være for en i dit sted... 

de skal jo reagere på at du har fravær... så jeg ville så hurtigt så muligt ringe til lægen og få en snak.

Min læger kender til min angst deprission ked af det træt smerte alt, jeg har før fået medicin for depression men stoppede så hun har sendt mig til psykolog , afventer ny tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.