Til jer der har mistet, og er blevet gravid igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej.

vi har prøvet i snart 3 år på pb, jeg blev gravid for 3 måneder siden, men jeg tabte baby igen i uge 8 jeg er så heldig at jeg er blevet gravid igen er ca 3+6 i dag og har testet flot positiv siden 3+3.. Det er mit største ønske der er gået i opfyldelse for mig at jeg er blevet så hurtig gravid igen men her er mit problem, 

jeg tør simpelhen ikke være glad og lykkelig over at jeg er gravid, da min store frygt er at midste igen og jeg er også lige blevet syg i går med feber og tilstoppet næse (og det er jeg stadig i dag) kan "baby" godt holde til det, når jeg er så tidlig henne??

og er der nogen der har prøvet det samme som mig, hvor det lykkedes jer 2 gang at få et barn?. Jeg har virkelig brug for at høre nogle lykkehistorier.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej.

vi har prøvet i snart 3 år på pb, jeg blev gravid for 3 måneder siden, men jeg tabte baby igen i uge 8 jeg er så heldig at jeg er blevet gravid igen er ca 3+6 i dag og har testet flot positiv siden 3+3.. Det er mit største ønske der er gået i opfyldelse for mig at jeg er blevet så hurtig gravid igen men her er mit problem, 

jeg tør simpelhen ikke være glad og lykkelig over at jeg er gravid, da min store frygt er at midste igen og jeg er også lige blevet syg i går med feber og tilstoppet næse (og det er jeg stadig i dag) kan "baby" godt holde til det, når jeg er så tidlig henne??

og er der nogen der har prøvet det samme som mig, hvor det lykkedes jer 2 gang at få et barn?. Jeg har virkelig brug for at høre nogle lykkehistorier.

Jeg var syg i starten uden der er sket noget. Mistede  også første gang men mine efterfølgende  graviditeter et gået fint nyd det. Du bliver hverken mere eller mindre ked hvis du mister af den grund og baby har godt af positive tanker. Selvom jeg godt ved det er svært  Tillykke 

Anmeld

23. januar 2015

helle85

Anonym skriver:

Hej.

første gang jeg blev gravid tabe jeg det også i uge 8, og næste graviditet der blev det der men der gik ca ½ år før jeg blev gravid efter jeg havde tabt 

Anmeld

23. januar 2015

Lunae

Anonym skriver:

Hej.

Da vi ventede vores første barn havde vi en MA i uge 11. Jeg fik foretaget et kirurgisk abort og efter første menstruation blev jeg gravid igen. Vi fik en lille datter ud af det. I dag har jeg også fået en søn uden yderligere aborter

så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

23. januar 2015

Mia&Allan

Jeg har mistede et i uge 13 i 2008, har en datter der er født i 2010.

mistede i sommers 2014 i uge 9 og er nu 12 uger henne 

Jeg tror altid man er lidt mere panisk når Man har prøvet miste.. Jeg turde først glæde mig denne gang da vi nåede efter 9. Uge og havde set bebs og hjertet slå  Men ja angsten for at miste lurer stadig lidt, men prøver at overbevise mig selv om at der har været noget galt med de to jeg har mistet 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej, mange tusind tak for jeres beskeder! Det er jeg rigtig glad for

Anmeld

23. januar 2015

JH12

Min første gravid gik som smurt.. 

Anden gang mistede jeg i uge 10 (januar'14) måtte igennem medicinsk abort.. 

Tredje gang, kom jeg til MD scanning og så babys hjerte ikke længere slog. Igennem en fødsel (juni'14) 

er nu gravid igen, er i uge 18.. Og jeg kommer virkelig ikke til at slappe af og nyde denne graviditet.. 

Det er jo desværre 'normalt' at miste inden uge 12, for der er  fosteret igennem en meget vild udvikling, for lige præcis at blive til et foster.. Og ja det er skide hårdt og enormt uretfærdig at miste.. 

Jeg krydse fingre for det lille spir holder ved hos dig denne gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.