min første mmf kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. august 2009

grinbidderen

så er jeg blevet færdig med mit første forsøg med mmf. lavet en normal størelse lagkage med toblerone-creme og hindbærmousse og chokolade-smørcreme og puttede så mmf på vidste ik lige hva jeg skulle dekorere den med så det blev bare nogen runde noget. den er ik blevet så fin, men er alligevel tilfreds med den
Følgende billeder er blevet uploadet til dette indlæg:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Dictes mor

Hvor er den altså fin, hvorfor kan I allesammen finde ud af sådan noget, jeg kan ikke en gang bage en almindelig drømmekage uden det går galt.

Anmeld

29. august 2009

grinbidderen

Majastina skriver:

Hvor er den altså fin, hvorfor kan I allesammen finde ud af sådan noget, jeg kan ikke en gang bage en almindelig drømmekage uden det går galt.

mange tak. smiler.. selve det der er inden i var ikke svært at lave og putte i lagkage-bundene, men det der mmf var lige lidt svært at få af bordet og oven på kagen syntes jeg.. men mon ik du ville kunne finde ud af det det er ik så svært:-)

Anmeld

29. august 2009

Diana...

Hvor er den fin... Du skal da os være godt tilfreds det er jo altså første kage og man skal lige finde ud af hvordan det der mmf fungere osv jeg synes den er rigtig fin... Og dejlige farver. 

Kram Diana 

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Majastina skriver:

haha lyder som mig

Anmeld

29. august 2009

Bondepigen

Den er da flot, man skal jo lige lære hvordan det MMF virker. Det synes jeg altså osse er lidt svært. Så mine første 2 kager var ikke så fine, men det tager jeg ikke så tungt. Må bare have bedre tid og gøre mig mere umage næste gang.

Men den er rigtig fin med flotte farver!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.