At skjule ens partner har et barn:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
3 svar
4 synes godt om
22. januar 2015

TNBC

Det synes jeg sku ikke er ok.

http://ekstrabladet.dk/nationen/81-aarig-graed-doed-kone-havde-skjult-soen-i-56-aar/5410148

Men det kan give lidt eftertanke til kvinder der vil skrive ukendt på dåbsattesten, selvom at de ved hvem faren er, frarøve en mand og et barn at kende hinanden.. En mand der ikke vidste han havde en søn, og møder ham første gang da sønnen er 61.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

serinasmor

Det er selvfølgelig ikke i orden ... 

Men omvendt tænker jeg stakkels kvinde ... 

Prøv at tænke hvordan du selv ville ha det ... De havde prøvet at få børn i noget tid og brevet til manden kom ... Så ved hun altså at han kan godt få børn - bare ikke med hende .. for 50 år siden hvor det ikke var muligt på samme måde at få hjælp ....

Anmeld

23. januar 2015

CaWi

Nej det er ikke i orden,  men omvendt skal man huske på hvordan tingene var i 50'erne. 

Man så skævt til folk der havde børn uden for ægteskab. Hvis man ikke var stærk af sind, kunne man som kvinde risikere at din familie tvagng dig til at bortadoptere.

Kvinden her har vel set det som noget skidt folk ville tale om, og derfor holdt det hemmeligt. 

I dag er det mere reglen end undtagelsen, at det hedder dine, mine og vores børn

Anmeld

23. januar 2015

dorthemus

Yurie skriver:

Det synes jeg sku ikke er ok.

http://ekstrabladet.dk/nationen/81-aarig-graed-doed-kone-havde-skjult-soen-i-56-aar/5410148

Men det kan give lidt eftertanke til kvinder der vil skrive ukendt på dåbsattesten, selvom at de ved hvem faren er, frarøve en mand og et barn at kende hinanden.. En mand der ikke vidste han havde en søn, og møder ham første gang da sønnen er 61.

Nej...hvis det var idag.

Tiderne var unægtelig anderledes dengang og skamfuldt. 

Stakkels alle de indvolverede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.