alene aften uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. januar 2015

Anonym trådstarter

min mand og jeg har fået nogen til at passe børnene (hjemme hos os) så vi kan få en aften for os selv hvor vi tager ud og spiser men hvad kan man ellers lave??

hvad laver i nå i har en alene aften?

det er første gang de sidste mange år vi har haft en hel aften sammen uden at skal tænke på børnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

emsaroto

Hvis der er noget godt i biografen, synes vi det er rart lige med en tur i biografen. 

En koncert tur er også noget vi sætter pris på, da vi begge er musikere

Eller bare en god gåtur .. 

Og det er altid dejligt med lidt fri, håber i får en helt vildt god aften! 

Anmeld

22. januar 2015

klmf

Vi finder på lidt forskelligt som i bif, på restaurant, på værtshus med fadøl og livemusik som i 'før vi fik børn'. Hvis de bliver passet ude kan vi også finde på at tage en enkelt overnatning et sted - eller bestille take away hjem til sofaen og bare nyde roen og at sove længe i sin egen seng

Vi inviterer også nogle gange et vennepar til rødvin,  sjusser og Partners turnering

God børnefri aften

Anmeld

22. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

min mand og jeg har fået nogen til at passe børnene (hjemme hos os) så vi kan få en aften for os selv hvor vi tager ud og spiser men hvad kan man ellers lave??

hvad laver i nå i har en alene aften?

det er første gang de sidste mange år vi har haft en hel aften sammen uden at skal tænke på børnene

Jamen, vi går som oftest bare ud og spiser, og så går vi måske en tur bagefter, måske videre på en café og tage en kop kaffe eller lignende. 

Nogle gange går vi i biografen.

Min mand drikker ikke, men hvis han gjorde, ville jeg da synes at det ville være skønt at tage på bodega eller vinbar eller lignende, efter middagen. 

Anmeld

22. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her hedder det oftes en tur i bir også ud og spise bagefter. Lyder måske lidt kedeligt, men det var bare en af de ting vi ALTID gjorde inden vi fik børn. Vh stine

Anmeld

22. januar 2015

Tip!

Min kæreste og jeg tager altid ud og spiser... Flammen, en lækker cafe eller andre steder.. 

Vi gider ikke biffen, da vi altid kan se film sammen hjemme om aftenen, når ungerne sover... 

Vi tager hjem, spiller kort og ellers putter under dynen sammen og bare snakker.. Klokken  kan godt blive både 3 og 4 inden vi får sagt godnat..  Og det der hanky panky sjov er klaret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.