Eksperthjælp: 5 måneder sover max 30 minutter af gangen om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. januar 2015

Lisbeth Jess

Hej Lisbeth

Jeg har brug for råd.
Min søn på 5 mdr sover max 30 min af gangen.
Jeg synes det er lige meget hvad jeg gør så kan jeg ikke få ham til at sove længere.
Jeg har prøvet følgende:
Gået med ham konstant i to timer, var vågen efter 30 min
Stået ved ham når han begyndte at blive urolig, for at give sut, trille, nusse og lignede.
Har prøvet at lade ham være hvis han nu faldt hen igen, så bliver han bare ked af det til sidst.
Søger får at han er mæt inden han skal sove.
Synes jeg har prøvet alt men uden held.
Og så kan man jo tænke at han har nok ikke behov for mere søvn, det er jeg så uenig i, for nogen gange kan jeg putte ham 30 min efter igen, hvor han så igen kun sover 30 min.
Og de dage hvor han så vågner kl 6 om morgen kræver det 4 lure, hvor den 4. Er et helvede, da han er vrøvlet og bare ikke vil give sig selvom han er træt.
Og så ødelægger det bare mig at jeg ikke får en chance for at hvile mig lidt, så jeg har energi til at lege og være der for ham.
Jeg mangle godt råd eller tiltag til hvordan jeg får ham til st sove lidt længere i hvert fald til middagslur.

Lidt info.
Han bliver puttet kl 19 og sover til kl ca 7 er vågen en gang for at spise. Han får grød 2 gang, til frokost og aften hvor han spise en hel potion. Og får en flaske inden han puttes.
Han er en stor dreng på 9,3 kg.

Lisbeths svar

Hej !
Det lyder hårdt.
Jeg har brug for noget mere info inden svar.
Fødselsvægt og længde.
Nuværende vægt og længde.

Hans motorik, vender han sig ?

Hilsner
Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Sjwf

lisbeth jess skriver:

Hej Lisbeth

Jeg har brug for råd.
Min søn på 5 mdr sover max 30 min af gangen.
Jeg synes det er lige meget hvad jeg gør så kan jeg ikke få ham til at sove længere.
Jeg har prøvet følgende:
Gået med ham konstant i to timer, var vågen efter 30 min
Stået ved ham når han begyndte at blive urolig, for at give sut, trille, nusse og lignede.
Har prøvet at lade ham være hvis han nu faldt hen igen, så bliver han bare ked af det til sidst.
Søger får at han er mæt inden han skal sove.
Synes jeg har prøvet alt men uden held.
Og så kan man jo tænke at han har nok ikke behov for mere søvn, det er jeg så uenig i, for nogen gange kan jeg putte ham 30 min efter igen, hvor han så igen kun sover 30 min.
Og de dage hvor han så vågner kl 6 om morgen kræver det 4 lure, hvor den 4. Er et helvede, da han er vrøvlet og bare ikke vil give sig selvom han er træt.
Og så ødelægger det bare mig at jeg ikke får en chance for at hvile mig lidt, så jeg har energi til at lege og være der for ham.
Jeg mangle godt råd eller tiltag til hvordan jeg får ham til st sove lidt længere i hvert fald til middagslur.

Lidt info.
Han bliver puttet kl 19 og sover til kl ca 7 er vågen en gang for at spise. Han får grød 2 gang, til frokost og aften hvor han spise en hel potion. Og får en flaske inden han puttes.
Han er en stor dreng på 9,3 kg.

Lisbeths svar

Hej !
Det lyder hårdt.
Jeg har brug for noget mere info inden svar.
Fødselsvægt og længde.
Nuværende vægt og længde.

Hans motorik, vender han sig ?

Hilsner
Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

han vejede 4430g og var 53cm ved fødselen.

til 5 mdr undersøgelsen vejede han 9,3 kg og var 71cm.

han kan vende sig fra mave til ryg. ligger fint på maven og kan strække sig op på armene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.