Ufrivillig barnløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har i dag fået svar på mine blodprøver omkring udredning. 

Alt var som det skal være. 

Nu står jeg med lange cyklus,  sidste var 50 dage. Og ved ikke hvad der er galt. 

er der nogen som har prøvet det,  og fandt i ud af hvad der er galt? 

Næste skridt er at min kæreste skal have tjekket hans sæd,  før at vi giver mig Æg modning. For det mener han jeg ikke har, siden at der er så langt tid imellem min menstruationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

Julemusen

Har stået præcis i samme situation. Min cyklus lå mellem 32-90 dage og derfor var der ikke æggeløsning. Jeg fik taget et hav af blodprøver, skannet æggeledere og der har intet forkert at se. Der er/var mistanke om pco men da det ikke er en diagnose man kan give med 100 procents sikkerhed er det ikke noget jeg læner mig op af. Det handler i bund og grund om dårlig livsstil og en krop der er mere følsom overfor kosten. Jeg vil anbefale dig bogen "Spis dig gravid" samt træning to gange om ugen. Jeg er blevet gravid indenfor 3 måneder begge gange da jeg fulgte bogens anvisninger ift kost og motion. 

Jeg går ind for den naturlige vej først inden behandling, for det fleste med pco og uregelmæssig cyklus kan blive gravide på egen hånd ved at lægge livsstilen om. 

Anmeld

22. januar 2015

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Har stået præcis i samme situation. Min cyklus lå mellem 32-90 dage og derfor var der ikke æggeløsning. Jeg fik taget et hav af blodprøver, skannet æggeledere og der har intet forkert at se. Der er/var mistanke om pco men da det ikke er en diagnose man kan give med 100 procents sikkerhed er det ikke noget jeg læner mig op af. Det handler i bund og grund om dårlig livsstil og en krop der er mere følsom overfor kosten. Jeg vil anbefale dig bogen "Spis dig gravid" samt træning to gange om ugen. Jeg er blevet gravid indenfor 3 måneder begge gange da jeg fulgte bogens anvisninger ift kost og motion. 

Jeg går ind for den naturlige vej først inden behandling, for det fleste med pco og uregelmæssig cyklus kan blive gravide på egen hånd ved at lægge livsstilen om. 

Jamen jeg har hverken pco eller pcos,  spiser allerede efter Kiss kost. Jeg går ture hver dag. Og er normal vægtig. 

blodprøver er fine,  så er ikke insulin resistent. 

Anmeld

22. januar 2015

Julemusen

Anonym skriver:

Jamen jeg har hverken pco eller pcos,  spiser allerede efter Kiss kost. Jeg går ture hver dag. Og er normal vægtig. 

blodprøver er fine,  så er ikke insulin resistent. 

Jeg er også normalvægtig og mine blodprøver viste heller ikke noget. Men styrketræning hjælper kroppen bedre til at bearbejde og arbejde med kosten og være i balance. Er ikke kun det at bevæge sig men at opnå noget muskelmasse men er også bare min erfaring og alle er jo ikke ens  håber du får et nemt forløb og snart står med en positiv test!

Anmeld

19. februar 2015

dkb

Er selv igennem det samme lige i øjeblikket. Vi har fået testet 'det hele' og intet er umiddelbart galt. Vi har prøvet lidt over et år.

Anmeld

19. februar 2015

Spunken84

dkb skriver:

Er selv igennem det samme lige i øjeblikket. Vi har fået testet 'det hele' og intet er umiddelbart galt. Vi har prøvet lidt over et år.

Det er det samme her. Vi er uforklarligt barnløse. Har forsøgt i 3 1/2 år og har været I behandling 1 1/2 år:-( Holder pause fra behandling i øjeblikket men venter på at starte i 2 forsøg IVF... Det er vildt frustrerende der ikke sker noget

Held og lykke til jer

Anmeld

19. februar 2015

Mulle0802

Det kan jo være din kærestes sædkvalitet er nedsat - sådan er det her. Trods jeg har uregelmæssig mens, som de ikke kan finde en grund til.

Anmeld

19. februar 2015

Kærlighediminmave

Vi er i samme båd. Har liget fået min mens efter 80 dage. Alle blodprøver var ok. Er normal vægtig og styrketræner 3 gange om ugen ca. Vi var nede og aflevere en sød prøve Igår så vi får svar om en uges tid. På mandag skal jeg til lægen mhp fertilitets behandling. Det er meget frustrerende ikke at "fejle" noget men stadig at det er så tydeligt at der er noget galt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.