Hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
7 svar
9 synes godt om
22. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer, hvad ser i positiv eller negativ? 

Hvis positiv hvor langt mon? Havde små blødning i december. Næsten intet. Startede 29.12. Det kom ca 1 uge før forventet menstration.  Ellers var det ca medio november det var der sidst, hvor det var normalt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

Helloo

Det ligner desværre en skyggestreg.  Men hvis du er gravid gætter jeg på Max uge 3+..  Krydser fingre  

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Det ligner desværre en skyggestreg.  Men hvis du er gravid gætter jeg på Max uge 3+..  Krydser fingre  

Tak for dit svar. �� prøvede lige igen her tidlig morgen og Idag så den sådan ud. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Tak for dit svar. �� prøvede lige igen her tidlig morgen og Idag så den sådan ud. 

Sådan så min ud 4+0, er i dag 5+3, så tør godt sige tillykke. hvis du vil være helt sikker så test igen om et par dage. har en veninde der er 28 uger henne og hendes ser stadig sådan ud og der er intet galt med barnet  

Anmeld

23. januar 2015

lille-fisen

Jeg tror altså den er der  hvor langt er du ca.?

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Jeg tror altså den er der  hvor langt er du ca.?

Jeg håber det i hvertfald

lille-fisens: jeg ved det ikke rigtigt. Jeg havde plet blødt men ik ret meget i december (29/12-1.1) men ikke rigtig noget i betydning og blot i 3 dage hvor jeg ellers plejer at have det i 7 og mega meget. Så føler mig meget usikker nu. 

Anmeld

23. januar 2015

lille-fisen

Anonym skriver:

Jeg håber det i hvertfald

lille-fisens: jeg ved det ikke rigtigt. Jeg havde plet blødt men ik ret meget i december (29/12-1.1) men ikke rigtig noget i betydning og blot i 3 dage hvor jeg ellers plejer at have det i 7 og mega meget. Så føler mig meget usikker nu. 

Ja det kan jeg godt forstå - det er total nervepirrende  der er nok ikke andet at gøre end at blive ved med at teste over de næste par uger - evt. Et smut til lægen og få det bekræftet. Lad os håbe testene bliver tydeligere med tiden 

tænker jo at den ikke kan være positiv med mindre der er hcg i blodet. Spørgsmålet er jo så om du har aborteret, men siden du ikke har blødt mere skulle man jo tro den lille holder ved. 

Anmeld

23. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Den ser bestemt positiv ud(nr 2)!!

tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.