Sidste IUI hos Trianglen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
9 svar
3 synes godt om
22. januar 2015

grinny

Så blev jeg insemineret for 4. gang, denne gang desværre kun med 3 mio. sædceller, men måske bare en kan finde vej? 

Måtte en tur hos lægevagten igår da min krop reagerede meget voldsomt ved ægløsningen. Mine ægløsningssmerter startede ved 14 tiden og da tog mere og mere til og det endte med at jeg kastede op, fik koldsved og var meget tæt på at besvime! Beskeden var en smule overstimuleret, og skanningen idag viste at det nok var en masse små æg der generede de store og derfor de voldsomme smerter! 

Nu 14 dages ventetid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

MHB

Håber håber at den er der nu og Rigshospitalet slet ikke bliver aktuelt 

Anmeld

22. januar 2015

EnGodMor

Anmeld

22. januar 2015

Rockertand

22. januar 2015

OneWish00

Håber det lykkes! 

Anmeld

22. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ønsker så meget at det lykkes for jer

!!!!

Anmeld

22. januar 2015

grinny

Tusind tak allesammen 

Anmeld

22. januar 2015

BigHope13

22. januar 2015

Soffy27

22. januar 2015

Babydrøm

grinny skriver:

Så blev jeg insemineret for 4. gang, denne gang desværre kun med 3 mio. sædceller, men måske bare en kan finde vej? 

Måtte en tur hos lægevagten igår da min krop reagerede meget voldsomt ved ægløsningen. Mine ægløsningssmerter startede ved 14 tiden og da tog mere og mere til og det endte med at jeg kastede op, fik koldsved og var meget tæt på at besvime! Beskeden var en smule overstimuleret, og skanningen idag viste at det nok var en masse små æg der generede de store og derfor de voldsomme smerter! 

Nu 14 dages ventetid 

og håber alt hvad jeg kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.