faderskabssag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej i skønne kvinder

Jeg har en faderskabssag i gang da jeg efter en god nat i byen blev gravid på p-piller og efter MEGET søgen desværre ikke har kunne finde faren

Efter en måneds ventetid efter mødet ved statsforvaltningen er min sag nu sendt i retten (hvilket jeg godt var klar over de ville da sagsbehandleren gjorde det klart at det gør de med 99% af sagerne uanset hvad de tror)

Nåh men mit spørgsmål er til dem der selv har været igennem dette eller har en viden om retten.. Hvor længe går der fra statsforvaltningen har indsendt sagen til jeg bliver indkaldt i retten ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder

Jeg har en faderskabssag i gang da jeg efter en god nat i byen blev gravid på p-piller og efter MEGET søgen desværre ikke har kunne finde faren

Efter en måneds ventetid efter mødet ved statsforvaltningen er min sag nu sendt i retten (hvilket jeg godt var klar over de ville da sagsbehandleren gjorde det klart at det gør de med 99% af sagerne uanset hvad de tror)

Nåh men mit spørgsmål er til dem der selv har været igennem dette eller har en viden om retten.. Hvor længe går der fra statsforvaltningen har indsendt sagen til jeg bliver indkaldt i retten ?

det går hurtigt. 

Tror max en mdr. 

Men du har slet ikk kunne finde faren, eller hvordan? For hvis det ikk er muligt så er sagen jo snart færdig afsluttet. 

Grunden til sagen bliver kaldt i retten er fordi de vil sikre sig at du ikk holder oplysninger skjult. Du vil evt komme til at sku betale en bøde på 500,- men derefter vil sagen være afsluttet og "fader"-pengene vil kører igennem udbetaling danmark.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.