føler mig så alene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
11 svar
6 synes godt om
21. januar 2015

Babee

PuHa... Jeg er i dag 6+4 henne og jeg vi så gerne fortælle min mor og mine svigerforældre, samt mine gode veninder om den dejlige nyhed... Hvornår synes i at jeg kan fortælle det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hvad med at gøre det nu?

Anmeld

21. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hvad med at gøre det nu?

Anmeld

21. januar 2015

l.kjoeller

Altså  jeg fortalte det ikke til alle før nf scanning  men til familie og  min bedste veninde. Det gjorde jeg fordi at jeg hvis jeg mistede  alligevel  havde brug  for deres  støtte. Har jeg prøvet. 

Anmeld

21. januar 2015

karioka

Teknisk set kan du fortælle det når du(I?) lyster. Det eneste der kan ske er at du må fortælle dem hvis det går galt tidligt i graviditeten. Men altså det kan man jo risikere alligevel senere i forløbet, risikoen er vist bare mindre.

Hvis du ikke kan venter så gør det! 

Anmeld

21. januar 2015

Babee

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hvad med at gøre det nu?

Tror også snart at jeg gør det, kan ikke holde det inde meget længere snart . 

Anmeld

21. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Babee skriver:

Tror også snart at jeg gør det, kan ikke holde det inde meget længere snart . 

Der er vel heller ikke nogen grund til at vente?

Anmeld

21. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har hver gang fortalt det med det samme til mine nærmeste - for går det galt er det første rart at have den støtre og så slipper man for at skjule at man er ked af det. 

Så mit råd: fortæl det når du synes. 

Anmeld

21. januar 2015

August2015

Jeg er 11+0 i dag. 

Vi fortalte det til min forældre og søskende juleaften (7+0).

Vi var til scanning to dage forinden, så vi havde set hjerteslag, inden vi fortalte det. 

Derudover har jeg fortalt det til min bedste veninde + en god kollega/veninde (der selv er på barsel) samt til min leder og afdelingsleder (de skulle egentlig ikke vide det før efter NF... men har været sååå dårlig... så sygedagene begyndte at kræve en forklaring. De har heldigvis været super søde og forstående og holder på hemmeligheden).

Vi venter med at fortælle det til svigerfamilien til efter NF.... (som er på mandag). Da vi ikke er helt så tætte med dem og ikke ses så tit. 

Øvrige venner, veninder, familie, kollegaer osv. fortæller vi det til om et par uger tænker jeg. 

Har været svært at skjule det for kollegerne, da jeg har lidt ekstremt meget af kvalme osv. så har desværre haft nogle sygedage. Håber, ingen af gættet det endnu.

Hvornår MAN fortæller noget, synes jeg er 100% individuelt. Man skal gøre, som man selv har det bedst med.

Min kæreste sagde, at det var 100% op til mig, hvem der må vide det hvornår.... og det har jeg haft det rigtigt godt med. 

Hvis du gerne vil fortælle det nu, så gør da det. Evt. kunne I købe en tidlig scanning (400-500 kr.) og se hjerteblink først. Det var i hvert fald vigtigt for mig :-)

Anmeld

21. januar 2015

God-mor

Babee skriver:

PuHa... Jeg er i dag 6+4 henne og jeg vi så gerne fortælle min mor og mine svigerforældre, samt mine gode veninder om den dejlige nyhed... Hvornår synes i at jeg kan fortælle det????

Jeg ville da bare fortælle det nu så (hvis din mand også er med på den). Det er svært at skjule sin glæde Fortalte min familie og svigerfamilie det i uge 7. Planen var efter NF, men jøsses det kunne jeg jo slet ikke holde 

Og stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.