Syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
3 synes godt om
21. januar 2015

gulisa

Min søn har været syg fra i søndags yil nu med feber kun og har målt hans feber i dag hvor den ligger på 37.6 nu og sover tror i han kan komme imorgen i børnehave med på tur hvis hans feber er under 37,5 tror i de ville ringe og sige på tur at han er syg det er jeg bange for at de ringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

PernilleogLouis

Morgentemp skal jo ikke være over 37 grader så er det feber. 

Personligt ville jeg holde ham hjemme ligemeget hvad - så han kommer til at ha en hel feberfri dag inden han kommer i ins igen 

Anmeld

21. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Han skal være feberfri 1 døgn inden, at han må komme i bh. Så jeg ville helt klart lade ham blive hjemme. Jeg er en af dem som bliver pisse sur over når man aflevere for tidligt og mit barn kan blive smittet.

Anmeld

21. januar 2015

esiuol22

Jeg holder også en dag ekstra hjemme ved sygdom, så de minimum har en dag hjemme hvor de er helt på højkant, så bliver de heller ikke så hurtigt syge igen.

Anmeld

21. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
gulisa skriver:

Min søn har været syg fra i søndags yil nu med feber kun og har målt hans feber i dag hvor den ligger på 37.6 nu og sover tror i han kan komme imorgen i børnehave med på tur hvis hans feber er under 37,5 tror i de ville ringe og sige på tur at han er syg det er jeg bange for at de ringer

Jeg ville ikke sende mit barn afsted i det her tilfælde - feber skal være helt væk imorgen tidlig. Men han skal også være veltilpas og helt ovenpå igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.