HCG steget efter Mola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
1 synes godt om
21. januar 2015

Linkaa

Tja... Mine anelser var korrekt - hcg var steget fra 5 til 13 på de seneste 14 dage. Heldigvis ringede de fra Hillerød Gyn. Amb. for at beklage deres manglende behandling af mig, og tilbød mig en scanning i morgen. Den glæder jeg mig til, da jeg gerne vil have vævet ud hvis der sidder mere.. 

Tig en test i morges på 2. toiletbesøg som så ud som følger...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

anonym58

Linkaa skriver:

Tja... Mine anelser var korrekt - hcg var steget fra 5 til 13 på de seneste 14 dage. Heldigvis ringede de fra Hillerød Gyn. Amb. for at beklage deres manglende behandling af mig, og tilbød mig en scanning i morgen. Den glæder jeg mig til, da jeg gerne vil have vævet ud hvis der sidder mere.. 

Tig en test i morges på 2. toiletbesøg som så ud som følger...

Jeg kan godt se stregen selvom den er lidt utydelig men hvis jeg var dig vil jeg vente med en test ca. 1-2 uger.. Men jeg tør nu ikke sige tillykke :/

Anmeld

22. januar 2015

Linkaa

anonym58 skriver:

Jeg kan godt se stregen selvom den er lidt utydelig men hvis jeg var dig vil jeg vente med en test ca. 1-2 uger.. Men jeg tør nu ikke sige tillykke :/

Som udgangspunkt er det negativt at den er svagt positiv... Har haft en Mola den 20/11, og der er risiko for at der stadig er væv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.