Er der en chance, eller ej?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej søde mennesker. 

Jeg har et spørgsmål ang. undfangelse. 

Jeg havde min menstruation d. 1 Januar og i følge mine forskellige apps på min telefon, var min ægløsning imellem d. 17 og d. 23 (som vi ikke har haft endnu) - jeg forstår ikke hvorfor der kommer forskellige svar op ang. hvornår ægløsningen falder, da det er præcis samme oplysninger jeg har givet i alle apps.. Nå. Men det var ikke det, det her skulle handle om.

Min kæreste og jeg havde sex d. 16 - 17 - 18 Januar. 

Er der en chance for, at de (sædcellerne) kan overleve indtil d. 22-23, når vi havde sex omkring spisetid d. 18?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Anonym trådstarter

slet ingen????

Anmeld

21. januar 2015

Kløver

Det kommer helt an på din mands sædkvalitet så er svært at sige men som udgangspunkt skal man ha sex hver 2-3 dag 

Anmeld

21. januar 2015

HVPigen

Ja det kan sagtens lade sig gøre 

Anmeld

21. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej søde mennesker. 

Jeg har et spørgsmål ang. undfangelse. 

Jeg havde min menstruation d. 1 Januar og i følge mine forskellige apps på min telefon, var min ægløsning imellem d. 17 og d. 23 (som vi ikke har haft endnu) - jeg forstår ikke hvorfor der kommer forskellige svar op ang. hvornår ægløsningen falder, da det er præcis samme oplysninger jeg har givet i alle apps.. Nå. Men det var ikke det, det her skulle handle om.

Min kæreste og jeg havde sex d. 16 - 17 - 18 Januar. 

Er der en chance for, at de (sædcellerne) kan overleve indtil d. 22-23, når vi havde sex omkring spisetid d. 18?  

Det afhænger fuldstændig af din cykluslængde.

Man har vejledende ægløsning ca. 14 dage før menstruationen, dette uanset cykluslængde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.