Lidt ulækkert men har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej allesammen, da jeg var til md scanning i 20. Uge af graviditeten fik jeg afvide at min lille bebse havde væske i nyrene og de anbefalede mig fostervandsprøve som jeg så blev nødt til at sige okay til da jeg vil vide om han 100 % var sund og rask og det var han så heldigvis.. Lige nu er jeg er 31+1 i min graviditet og har bemærket jeg får noget gult væske/udflåd eller hvad det nu er..!? Jeg har jo fået taget blodprøver og urinprøve men den har ikke vist noget som enfektion eller blærebetændelse.. Så derfor går jeg og tænker meget over hvad det er.. Det lugter surt, det kommer også selvom jeg ikke har haft samleje med manden i 2 uger da man får mindre lyst med kæmpemave :/ hvad tror i det kan betyde? Ringede til min jordemoder og hun sagde det kan være at jeg kommer til at tisse i bukserne da baby fylder meget og presser på min blærer, men sådan har jeg det ikke, enhver kan mærke når de tisser i bukserne og det lugter overhovedet ikke som urin... Er der nogen af jer der har oplevet det? Kærlig hilsen bekymrende mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Ciss

Ændret udflod?

Jeg var plaget med svamp i graviditeterne. Det passer ikke helt med sådan, du beskriver det, men det kan jo være noget i samme gade. Det er vist noget med at ph eller bakterieflora eller noget i den stil ændrer sig under graviditeten, så det kan jo godt være at udflod også ændrer sig tilsvarende. Om du er urolig for det eller det er generende så ta kontakt med lægen og spørg.

Anmeld

21. januar 2015

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Ændret udflod?

Jeg var plaget med svamp i graviditeterne. Det passer ikke helt med sådan, du beskriver det, men det kan jo være noget i samme gade. Det er vist noget med at ph eller bakterieflora eller noget i den stil ændrer sig under graviditeten, så det kan jo godt være at udflod også ændrer sig tilsvarende. Om du er urolig for det eller det er generende så ta kontakt med lægen og spørg.

Altså før jeg fik taget det fostervandsprøve så var mit udflåd meget normalt og tykt men her er det meget tyndt.. Jeg fik afvide af min jordemoder at jeg sku ringe til akut og lige hører dem ad.. Så må jeg lige gøre det..

Anmeld

21. januar 2015

Ciss

Anonym skriver:

Altså før jeg fik taget det fostervandsprøve så var mit udflåd meget normalt og tykt men her er det meget tyndt.. Jeg fik afvide af min jordemoder at jeg sku ringe til akut og lige hører dem ad.. Så må jeg lige gøre det..

Lykke til. Lyder som et godt råd!

I graviditeten kan det være rigtig smart at tage en ekstra telefon for at være på den sikre side.

Anmeld

21. januar 2015

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Lykke til. Lyder som et godt råd!

I graviditeten kan det være rigtig smart at tage en ekstra telefon for at være på den sikre side.

Ja hellere ringe for meget end lidt og mane ak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.